צפו בתקציר: 0:2 יוקרתי למיינץ על הרטה ברלין

הרטה ברלין - מיינץ
הרטה ברלין – מיינץ | אתר רשמי

צמד של קוואיסון (40, 65) סידר לקבוצת התחתית שלוש נקודות יקרות דווקא על חשבון המארחת. קייטה באלדה, פאביניו בפנדל, רוני לופס המחליף וגליק סידרו למונאקו 0:4 על דיז'ון. 0:3 מוחץ לג'ירונה על לגאנס

(גודל טקסט)

המחזור ה-23 בליגה הגרמנית נפתח הערב (שישי) כשמיינץ חגגה בבירה עם 0:2 יקר על הרטה ברלין. דווקא אחרי ארבעה משחקים ללא הפסד של המארחת, היא נכנעה לקבוצת התחתית. מיינץ קטעה רצף בן ארבעה הפסד רצופים, בזכות צמד של רובין קוואיסון (40 ו-65). מיינץ עם 23 נקודות, בדיוק כמו ורדר ברמן שמעל הקו האדום. הרטה פספסה הזדמנות להיצמד לחלק העליון.


בצרפת, מונאקו חגגה עם 0:4 על דיז'ון והגדילה זמנית את הפער ממארסיי שבמקום השלישי, במשחק שפתח את המחזור ה-26 בליג 1. הקבוצה מהנסיכות נהנתה משער של קייטה באלדה כבר בדקה ה-13 כאשר פאביניו הוסיף עם פנדל בדקה ה-69. החגיגה נמשכה עם שער של המחליף רוני לופס בדקה ה-87 כאשר קמיל גליק קינח בתוספת הזמן וסידר לקבוצה מהנסיכות ניצחון רביעי ברציפות. האורחת מצדה, ספגה הפסד ראשון אחרי שני ניצחונות רצופים והיא תמשיך לקוות להישאר רחוקה ממאבקי התחתית. 

 

 

בספרד, מסע הקסם של ג'ירונה נמשך עם 0:3 על לגאנס במסגרת המחזור ה-24. הקבוצה מקטלוניה הנחילה לאורחת הפסד שלישי ברציפות, ומצדה השכיחה את המעידה מול סביליה. כריסטיאן סטואני ירה בדקה ה-23 מהנקודה הלבנה, עם הפנדל התשיעי המדויק שלו העונה ושער 13 העונה בדרך לעונת שיא. כריסטיאן פורטו (36) הכפיל, חואנפה רמירס (86) חתם והקפיץ את ג'ירונה אל המקום השמיני על חשבון ריאל בטיס. 


חגגו בבירה. שחקני מיינץ והרטה (אתר רשמי) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי