היינקס עקץ את פפ ואנצ'לוטי: "אצלי שחקנים לא נפצעים"

יופ היינקס
יופ היינקס | Gettyimages

הגרמני הוותיק שיחזור לעמוד על הקווים מול וולפסבורג (16:30, ספורט3) אחרי שהחלים משפעת, יהנה מסגל מלא בניגוד לקודמיו, והוא יודע מה הסיבה: "לא זורק שחקנים למגרש מוקדם מדי"

(גודל טקסט)

בפעם הראשונה מאז מונה למאמן באיירן מינכן, יופ היינקס יהנה מסגל מלא (למעט מנואל נוייר) לקראת המשחקים נגד וולפסבורג הערב (שבת, 16:30, שידור ישיר בספורט3) ומול בשיקטאש בחוץ בליגת האלופות ביום שלישי. היינקס סבל משפעת ולא אימן חמישה ימים ובגיל 72 זה לא קל להתאושש ממחלות כאלה, אבל הגרמני הוותיק כבר הוכיח שהוא נותר המאמן הכי טוב במדינה.

המאמן גילה שטיאגו אלקנטרה יעלה בהרכב מול וולפסבורג והסביר שבחמשת החודשים האחרונים אף שחקן קישור לא נפצע בבאיירן, בניגוד לחמש השנים האחרונות בהם היו פצועים בלי סוף בקבוצה. היינקס מתח ביקורת על פפ גווארדיולה כשאמר: "הסיבה שכל השחקנים כעת כשירים היא שבניגוד לעבר הלא רחוק, אצלי השחקנים חוזרים לשחק רק כשהם כשירים במאה אחוז ולא זורקים אותם למגרש מוקדם מדי".

היינקס דיבר בעיקר על הפציעות של ג'רום בואטנג, אריין רובן ופרנק ריברי שחזרו לשחק מוקדם אצל פפ וקרלו אנצ'לוטי, ולא התגברו על הפציעות שלהם. בנוסף גילה המאמן הגרמני שהוא מתנהג לשחקנים כמו אבא או סבא. "אסור להם לצאת עם שיער רטוב לאימון. הם צורכים הרבה מינרלים ו-ויטמינים. לא רוצה שיחלו לי בשפעת". הוא גילה שבמשחק האחרון מול שאלקה בליגה הוא שכב חולה עם חום גבוה והתעורר רק בדקה ה-35.


היינקס. יודע לשמור על השחקנים כשירים (Gettyimages)

על מנואל נוייר גילה היינקס שהוא נמצא בתאילנד בחופשה ומתאושש מהפציעה שלו לקראת הקאמבק. "אין עליו שום לחץ. בטוח שהוא יהיה כשיר לגביע העולמי. את זה אני יכול להבטיח". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי