לראשונה מאז מאי 2015: באיירן לא כבשה שער ליגה בבית. צפו בתקציר

רובן
רובן | Gettyimages

הבווארים פספסו הזדמנות לקבוע שיא מועדון ונעצרו ב-0:0 עם הרטה ברלין. טווטאחה חזר לסגל ולא שותף בהפסד פרנקפורט. ניצחון לגלדבאך, המבורג הסתבכה מאוד

(גודל טקסט)
המחזור ה-24 בבונדסליגה לא היה משופע בשערים. באיירן מינכן סיימה משחק נדיר ללא שער ליגה ב-0:0 עם הרטה ברלין. פרנקפורט ספגה הפסד בשטוטגרט, הופנהיים איבדה יתרון מול פרייבורג. המבורג רשמה משחק 11 ברציפות ללא ניצחון, אולי בדרך לירידה. 


באיירן מינכן – הרטה ברלין 0:0
בצל הדיווחים על עזיבה, רוברט לבנדובסקי עלה בהרכב באיירן בניסיון לשבור שיא בונדסליגה ולהבקיע משחק מספר 12 ברציפות, אבל להרטה היו תכניות אחרות. הבווארים, שהגיעו אחרי ה-0:5 על בשיקטאש, החזיקו בכדור ואיימו ללא הפסקה, אבל התקשו מול יריבה עיקשת ולא הצליחו לקבוע שיא מועדון של 15 ניצחונות רצופים. לראשונה אחרי 28 משחקי ליגה, באיירן לא כבשה שער. לראשונה מאז מאי 2015, זה קורה לה באליאנץ ארנה. הפער בפסגה עומד כעת על 20 נקודות ומשחק עודף.



שטוטגרט – פרנקפורט 0:1
טאלב טוואטחה חזר לסגל פרנקפורט, אבל לא שותף כשקבוצתו הפסידה אחרי שני ניצחונות רצופים והיא עלולה לאבד את מקומה בצמרת הגבוהה בתום משחקי המחזור. מסע ההיחלצות של שטוטגרט נמשך והיא סופרת כבר שלושה ניצחונות רצופים על האפס וארבעה משחקים ללא הפסד בדרך למקום ה-12. אריק טומי, הרכש מאאוגסבורג, הבקיע את שער הניצחון אחרי 13 דקות.


ורדר ברמן – המבורג 0:1 

ניצחון חשוב מאוד לברמן שסיבך מאוד את יריבתה ואולי אולי קירב אותה לירידת ליגה ראשונה בהיסטוריה. המבורג רשמה משחק 11 ברציפות ללא ניצחון והיא רחוקה כבר שבע נקודות מהמקום שמוביל למבחנים. שער עצמי של ריק ואן דרונחלן ההולנדי בדקה ה-86 סידר לברמן שלוש נקודות חשובות שהעלו אותה למקום ה-14. 


אריאן רובן. המכונה נעצרה (gettyimages)

אריאן רובן. המכונה נעצרה (gettyimages)


תוצאות נוספות
האנובר – מנשנגלדבאך 1:0
לגלדבאך: כריסטופר קרמר 72


הופנהיים – פרייבורג 1:1
להופנהיים: אנדריי קרמאריץ' 57, לפרייבורג: נילס פטרסן 66 בפנדל


#FCBBSCpic.twitter.com/Tks8LpAE2j

— FC Bayern München (@FCBayern) 24 בפברואר 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי