המבורג החמיצה פנדל, הירידה נראית קרובה מתמיד

קוסטיץ
קוסטיץ | Gettyimages

קוסטיץ' פספס וגם מול 10 שחקני מיינץ, המבורג כשלה במשחק העונה שלה. רויס כבר עם שער שלישי מאז החזרה מהפציעה הארוכה, אבל דורטמונד נפרדה ב-1:1 מלייפציג. שאלקה שנייה עם 0:1 על הרטה ברלין

(גודל טקסט)
המבורג בדרך לירידה. זו הכותרת שעולה ממשחקי השבת בבונדסליגה. הקבוצה שמעולם לא ירדה ב-55 שנות הליגה, סיימה ב-0:0 ביתי את משחק התחתית מול מיינץ ונותרה במרחק שבע נקודות מהמקום שמוביל למבחנים. גם וולפסבורג הסתבכה אחרי שהפסידה בבית 2:1 ללברקוזן.


בצמרת טיפסה שאלקה למקום השני אחרי 0:1 על הרטה ברלין וכשהיא מנצלת את איבוד הנקודות של דורטמונד בלייפציג (1:1).




המבורג – מיינץ 0:0
זה היה אמור להיות משחק ההזדמנות האחרונה של המבורג, אבל היא המשיכה בו את רצף המשחקים ללא ניצחון והעמידה אותו על 12. ליאון בלוגון הניגרי של מיינץ הורחק בדקה ה-62, אבל פיליפ קוסטיץ' החמיץ מהנקודה הלבנה. שליטה מוחלטת של המבורג ואיומים בלתי פוסקים על השער לא עזרו מול הופעה נהדרת של פלוריאן מולר בין הקורות. הפער בין השתיים נותר על שבע נקודות.


לייפציג – דורטמונד 1:1
מרקו רויס כבש שער שלישי (בשישה משחקים) מאז החזרה מהפציעה הארוכה ועם הסטייל הכל כך אופייני של מי שנחשב עד לשרשרת אינסופיות של פציעות כדבר הבא. מוחמד דאוד שלח עומק ממרכז המגרש, רויס דהר לעברו, חדר לרחבה, ערף בקלילות את השוער וקבע 1:1 בדקה ה-38. אגב, השער של המארחת, תשע דקות מוקדם יותר, היה זהה (עומק של נבי קייטה ובעיטה לרשת של ז'אן-קווין אוגוסטן) אבל הרבה פחות יפה. דורטמונד שתפגוש בחמישי את רד בול זלצבורג שלישית, לייפציג שישית. 



⏹ Schluss in Leipzig. Es bleibt beim 1:1. Richtig gutes Spiel unserer Jungs! #RBLBVB 1-1 FT pic.twitter.com/vPfT8cOKjA

— Borussia Dortmund (@BVB) 3 במרץ 2018


שאלקה – הרטה ברלין 0:1
ניצחון שלישי ברציפות לרויאל בלוז שהעפילו זמנית למקום השני, אולי בדרך להבטחת הכרטיס הישיר לליגת האלופות. מרקו פיאצה הקרואטי ניצל בישול של פרנקו די סנטו וכבש בדקה ה-37. הרטה השלימה משחק שלישי ברציפות ללא ניצחון וללא שער ופתאום היא רחוקה רק שש נקודות מהמקום שמוביל למבחנים.



ניצחון שלישי ברציפות לשאלקה (Getty)


פרנקפורט – האנובר 0:1
טאלב טוואטחה לא נכלל בסגל וקבוצתו שבה למסלול הניצחונות ולמקום השלישי. קרן של ג'ונתן דה גוזמן נחתה על הראש של דני דה קוסטה שכבש בדקה ה-39 את הראשון שלו העונה. האנובר איבדה גובה עם משחק שלישי ברציפות ללא ניצחון.



פרנקפורט בליגת האלופות? בהחלט אפשרי (Getty)


וולפסבורג – לברקוזן 2:1
הזאבים סופרים כבר חמישה ללא ניצחון וממשיכים להיות מסובכים בתחתית, כשהם צמודים למיינץ עם 25 נקודות. פנדל מדויק של לוקאס אלריו בדקה ה-31 הפריד בין הקבוצות במחצית הראשונה. יוליאן ברנדט הכפיל בדקה ה-78 אחרי בישול של אלריו, אבל דקה לאחר מכן אדמיר מחמדי צימק. לברקוזן נותרה במאבק על הכרטיס לליגת האלופות.


תוצאות נוספות:
אאוגסבורג – הופנהיים 2:0
להופנהיים: אנדריי קרמאריץ' 30, סרג' גנאברי 51  

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי