רויס האריך את חוזהו בדורטמונד עד 2023: כאן הבית שלי

מרקו רויס
מרקו רויס | AFP

הכוכב, שרק בשבועות האחרונים שב מפציעה שהשביתה אותו לתקופה ממושכת, חתם על חוזה חדש: "מילדות חלמתי לשחק במדים הצהובים-שחורים ואני מודה על התמיכה בי גם ברגעים הקשים"

(גודל טקסט)
את אחד הקאמבקים היותר משמחים רשם לאחרונה מרקו רויס, כוכב דורטמונד שרק ב-2018 פתח את העונה וכבש בכל שלושת משחקי הליגה האחרונים. הערב רויס בן ה-28 זכה להוקרה מהמועדון בו גדל, ואליו חזר לאחר מספר שנות גלות ב-2012, וחוזהו הוארך עד 2023.


"אנחנו מאוד שמחים לחדש את חוזהו של מרקו רויס", הבהיר הנשיא האנס-יואכים ואצקה ולאחר מכן הוסיף גם המנהל המקצועי מיכאל צורק: "הוא האיש שלנו ברגעים החשובים ומבקיע שערים מכריעים. הוא הפנים של המועדון".




רויס עצמו מסר באתר הרשמי של המועדון הודעה ארוכה ונרגשת: "מ-2012 אני לובש את המדים של דורטמונד ואני שמח וגאה שאמשיך לעשות זאת. זה הבית שלי, זה המועדון שלי. מילדות חלמתי לשחק במדים הצהובים-שחורים והעובדה שהארכתי את החוזה מאפשרת לי להודות לאוהדים שתמיד תמכו בי ולראשי המועדון שעמדו לצדי גם ברגעים הקשים ובכך תרמו להחלטתי".


כזכור, רויס נפצע במאי 2017, בגמר הגביע הגרמני מול פרנקפורט, זו זכה עם דורטמונד בתואר המשמעותי הראשון שלו מאז שב לקבוצה לפני כשש שנים, בנוסף לשני גביעי סופר-קאפ.

✍️ @woodyinho verlängert Vertrag langfristig bis 2023 #REUS2023https://t.co/ERSZOENupJpic.twitter.com/Ja61GGNN5q

— Borussia Dortmund (@BVB) March 9, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי