צפו בתקציר: דורטמונד ניצחה את האנובר, באיירן הפסידה ללייפציג

שחקני בורוסיה דורטמונד חוגגים
שחקני בורוסיה דורטמונד חוגגים | AFP

באטשואי הלוהט כבש עם העקב ב-0:1 (24) וצימק את הפער משאלקה השנייה לנקודה אחת בלבד. הבווארים מעדו ויהיו תלויים בתוצאה של שאלקה כדי לדעת האם יחגגו אליפות כבר במחזור הבא

(גודל טקסט)

המחזור ה-27 בליגה הגרמנית ננעל היום (ראשון) עם שלושה משחקים מסקרנים. במשחק המוקדם ניצחה בורוסיה דורטמונד 0:1 את האנובר. ההפתעה הגיעה במשחק המאוחר כשבאיירן מינכן הפסידה 2:1 ללייפציג.


בורוסיה דורטמונד – האנובר 0:1

מישי בטשואי הלוהט כבש שער נהדר עם העקב (24) וסידר לשוורצגלבן ניצחון חמישי בשבעת המחזורים האחרונים שצימק את הפער משאלקה השנייה לנקודה אחת בלבד במשחק אותו הייתה צריכה לנצח בהפרש של שניים או שלושה שערים. זהו שער ליגה שישי לחלוץ הבלגי בשבעת משחקי הליגה מאז הגיע בינואר לבונדסליגה. האורחת לעומת זאת רשמה הפסד רביעי ברציפות ומשחק חמישי רצוף ללא ניצחון, והיא רחוקה שבע נקודות בלבד מהמקום המוליך למשחקי המבחן.

לייפציג – באיירן מינכן 1:2
באיירן מינכן כבר מריחה הכתרה לאליפות שישית ברציפות (28 בתולדות המועדון) וזה יכול לקרות כבר במחזור הבא מול דורטמונד, אבל אחרי ההפסד השלישי העונה, החגיגות תלויות במעידה של שאלקה. סנדרו ואגנר פתח על חשבונו של רוברט לבנדובסקי, אולי בשל ענייני השמועות על עזיבה, ונגח פנימה בדקה ה-12 את הרביעי שלו בבאיירן אחרי שניצל בישול של חאמס רודריגס. בדקה ה-37 נבי קייטה היה נחוש וניצל הגנה מבולבלת של האורחים כדי להשוות. סוון אולרייך ספג אחרי 389 דקות ליגה. המהפך הושלם בדקה ה-56 כשקייטה בישל לטימו ורנר, והחלוץ שעלה כמחליף בדקה ה-10, הרשית עם סיומת נפלאה. לבנדובסקי נכנס בדקה ה-72, אבל לא הושיע. לייפציג חזרה בגדול למאבק על הכרטיס לליגת האלופות.

סנדרו ואגנר (AFP)
סנדרו ואגנר (AFP)

תוצאות נוספות (לחצו כאן וצפו בתקציר)
פ.צ קלן – באייר לברקוזן 0:2
לקלן: יויה אוסקו (9), סימון צולר (69).
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי