מנואל נוייר חזר להתאמן בבאיירן מינכן לאחר שישה חודשים

נוייר
נוייר | Gettimages

השוער, שסבל משבר בכף הרגל, קיים אימוני ריצה קצרים במתקן קבוצתו: "השאיפה היא לשחק עוד העונה בבאיירן". לאחר האימון עבר עוד MRI, עדיין לא ידוע מתי בדיוק יחזור לכשירות מלאה

(גודל טקסט)
מנואל נוייר, שוער גרמניה ובאיירן מינכן שנעדר מהמגרשים מאז ספטמבר לאחר שסבל משבר בכף רגלו השמאלית, חזר בפעם הראשונה להתאמן על כר הדשא בבאיירן וקיים שתי ריצות שעברו בהצלחה ביום ההולדת ה-32 שלו. נוייר, שלפני מספר שבועות דובר שהוא בכשירות של 85 אחוז, עלה בפעם הראשונה למגרש עם דשא אחרי שעד כה עסק באימונים באולם סגור וטיפולים שונים. הוא רץ פעמיים עשר דקות במתקן האימונים של באיירן לראשונה מזה שישה חודשים.


ב"בילד" כתבו שמדובר בצעד קטן אך גדול עבור השוער ששיחק שלושה משחקי ליגה העונה בלבד. הוא עבר בדיקת MRI לראות אם הריצות האלה לא השפיעו עליו והבדיקה הראתה שהכל בסדר.


בכך, נוייר עשה צעד נוסף לעבר השתתפותו בגביע העולמי. הוא לא דיבר הרבה לאחר האימון הראשון על הדשא ורק אמר: "השאיפה שלי היא לשחק עוד השנה בבאיירן, אבל מתי אני לא יודע". באיירן הסתדרה בלי השוער הנחשב לאחד הטובים בעולם כשבמקומו שיחק סוון אולריך בן ה-29, שהיה מצוין העונה וזכה למחמאות מיופ היינקס.


Manuel Neuer sudah bisa berlari. pic.twitter.com/oXJe5PaA7L

— Football Fans Stuff (@FFS_Transfer) 27 במרץ 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי