צפו בתקציר: באיירן מינכן מחצה 0:6 היסטורי את דורטמונד

רוברט לבנדובסקי
רוברט לבנדובסקי | AFP

רוברט לבנדובסקי (שלושער), חאמס רודריגס, תומאס מולר ופרנק ריברי כבשו כבר במחצית הראשונה בקלאסיקר וצפויים לחגוג אליפות בשבוע הבא. עוד היום: שאלקה גברה על פרייבורג, לייפציג ניצחה בהאנובר

קבוצות: שאלקה
(גודל טקסט)

המחזור ה-28 בליגה הגרמנית נפתח ב-16:30 וכבר בסיום חלקו הראשון ניתן היה לדעת שבאיירן מינכן כבר לא תניף הערב את הצלחת, מכיוון ששאלקה גברה 0:2 על פרייבורג ודחתה את החגיגות של הבווארים לפחות בשבוע, אבל ב-19:30 הגיע המשחק המרכזי וקבוצתו של יופ היינקס מחצה 0:6 את בורוסיה דורטמונד בקלאסיקר – כשלא פחות מחמישה שערים הובקעו במחצית הראשונה! בשבת הבאה מול אאוגסבורג היא יכולה לזכות רשמית בתואר.

באיירן מינכן – בורוסיה דורטמונד 0:6
היינקס ושחקניו בוודאי עודכנו שאליפות הם כבר לא יקחו הערב מול הצהובים-שחורים, אבל הם הגיעו באנרגיות הנכונות וכמו קבוצה אלופה הם לא הביסו, הם פשוט שחטו את היריבה עם 0:6 אדיר, כשמתוך ששעת השערים לא פחות מחמישה הובקעו כבר במחצית הראשונה! רוברט לבנדובסקי חגג שלושער (5, 44 ו-87), חאמס כבש שני כבר בדקה ה-14, מולר הצטרף לחגיגה בדקה ה-23 וריברי קבע 0:5 רגע לפני ההפסקה, בדקה ה-45. 

זה היה הניצחון הכי גדול של באיירן על דורטמונד מאז 1971, אז זה הסתיים ב-1:11 מופרע, שכאמור השיב את הפער בפסגה ל-17 נקודות והם יוכלו לחגוג בשבת בחוץ מול אאוגסבורג. עוד קודם לכן, ביום שלישי הם יתארחו בסביליה בשמינית גמר ליגת האלופות וביכולת ובמומנטום כזו בהחלט ניתן לראות אותם כמועמדים להניף גם את הגביע עם האוזניים הגדולות.


פרנק ריברי. נעץ את החמישי של באיירן בדקה ה-45! (AFP)


שאלקה – פרייבורג 0:2 ֹ(לחצו כאן לצפייה בתקציר)

הכחולים מגלזנקירשן ידעו שמעידה שלהם תאפשר לבאיירן מינכן להוציא את השמפניות מהקירור ולחגוג אליפות אם ינצחו את דורטמונד, ואולי חשוב מכך תוריד אותם למקום השלישי אם הפתעה הייתה נרשמת באליאנץ ארנה, אולם בסופו של דבר עשו את שלהם עם ניצחון משמעותי על פרייבורג מהתחתית. 

כדור עונשין מ-11 מטר של דניאל קאליגיורי בדקה ה-63 ועשר דקות מאוחר יותר שער של גווידו בורגסטולר האוסטרי הכריעו את ההתמודדות ושמרו את שאלקה לפחות שבוע נוסף במקום השני, בעוד פרייבורג נותרה במקום ה-14 עם 30 נקודות, חמש הפרש מהמקום ממנו יורדים למשחקי המבחן. אם לא די בצרות עבור פרייבורג, היא גם איבדה את החלוץ נילס פטרסן שספג שני כרטיסים צהובים ואדום תוך דקה – בדקות 64 ו-65. שאלקה שנייה עם 52 נקודות, ארבע הפרש מדורטמונד ו-17 מבאיירן.


פטרסן יורד בזעם מכר הדשא (AFP)


שטוטגרט – המבורג 1:1

המבורג, שנוסדה ב-1963 ומעולם לא ירדה לליגת המשנה, אמנם סחטה נקודה מול שטוטגרט הדוהרת, אבל נותרה עמוק במקום האחרון עם 19 נקודות בלבד במאזנה, עדיין רחוקה שש נקודות ממשחק ההישרדות בבונדסליגה. לואיס הולטבי העלה אותה ליתרון מפתיע כבר אחרי 18 דקות, אולם דניאל גינצ'ק קבע חלוקת נקודות בדקה ה -44. שטוטגרט כבר חודשיים ללא הפסד, עם 38 נקודות מ-28 משחקים.

האנובר – לייפציג 3:2
האורחים ניצחו לפני פגרת הנבחרות את באיירן מינכן, הערב הם רשמו ניצחון שני ברצף על חשבון האנובר המידרדרת, שהפסידו משחק חמישי ברצף. אמיל פורסברג (16) ו-ווילי אורבן (53) כבשו ראשונים, סאליף סאנה (71) צימק, יוסוף פולסן (76) כבש את השלישי וניקלס פולקרוג (78) קבע את תוצאת המשחק עם שער מצמק נוסף. השוורים לפחות זמנית טיפסו למקום הרביעי עם 46 נקודות, האנובר נותרה במקום ה-13 עם 32 נקודות.

תוצאות נוספות
הופנהיים – קלן 0:6 (סרג' גנאברי 22 ו-47, מארק אות' 56 ו-65, לוקאס ראפ 61, סטיבן זובר 72)
לברקוזן – אאוגסבורג 0:0, הרטה ברלין – וולפסבורג 0:0

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי