מנואל נוייר התאמן עם כדור לראשונה מזה כחצי שנה

מנואל נוייר
מנואל נוייר | אתר רשמי

שוער באיירן מינכן ונבחרת גרמניה ממשיך בהתאוששות מניתוח שעבר ברגלו בספטמבר ומתקרב בצעדי ענק לחזרה למגרשים. האם יחזור לכושר במהרה ויזומן למונדיאל?

(גודל טקסט)
מוקדם יותר החודש מנואל נוייר עלה לכר הדשא לראשונה מאז חודש ספטמבר, וערך אימון חלקי ראשון מאז שבר את רגלו השמאלית ונותח כבר בשלב מוקדם של העונה. היום (חמישי) הוא העביר הילוך ולראשונה התאמן עם כדור.


השוער בן ה-32, שצפוי לשוב לעמוד בין הקורות במשחקי סיום העונה, מקווה כמובן לייצג את נבחרת גרמניה במונדיאל נוסף – הוא יתחרה מול מארק אנדרה טר שטגן על אפודת השוער הראשון, בהנחה שאכן ישוב לכושר ויזומן על ידי יואכים לאב לסגל לגביע העולם ברוסיה.


"בפעם הראשונה אחרי למעלה משישה חודשים, מנואל נוייר ערך אימון קל שכלל בעיטות לשער", אישרו הבווארים שצפויים לזכות רשמית באליפות בשבת הקרובה, אם ינצחו בחוץ את אאוגסבורג (16:30, ישיר בספורטHD3). באיירן תזכה באליפות השישית הרצופה שלה, השאלה אם הדבר יקרה בשבת הקרובה או רק מאוחר יותר החודש, הרי שליופ היינקס ושחקניו יתרון מבטיח של 17 נקודות בפסגה.

For the first time in over half a year, @Manuel_Neuer completed a goalkeeper-specific training session today #MiaSanMia#NeuerTheWallpic.twitter.com/c2IbSGePRz

— FC Bayern English (@FCBayernEN) April 5, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי