ריברי הפך לשיאן, באיירן עשתה היסטוריה. מספרי האליפות

פרנק ריברי
פרנק ריברי | האתר הרשמי

הצרפתי הניף את התואר בפעם השמינית ונכנס לרשימה מפוארת, הבווארים השלימו זכייה שישית ברציפות ובכך קבעו שיא חדש. וגם: הנתון שמרגיז את האוהדים וכמות המשחקים המטורפת של היינקס במועדון

(גודל טקסט)
באיירן מינכן כבר לא זוכרת מתי היא לא זכתה באליפות. הערב (שבת) הבווארים השלימו זכייה שישית ברציפות בליגה הגרמנית עם ניצחון חוץ גדול 1:4 על אאוגסבורג. הנה כמה מספרים שמלמדים על השליטה האבסולוטית של המועדון המפואר בבונדסליגה.


4 – יופ היינקס זכה בתואר הרביעי שלו כמאמן בבונדסליגה בנוסף לארבע אליפויות בהן זכה כשחקן.


6 – זו האליפות השישית ברציפות של באיירן מינכן. הישג שיא שאף קבוצה קודמת לא זכתה לו. ב-2012 הבווארים סיימו במקום השני והפסידו לדורטמונד בגמר הגביע הגרמני. מאז שליטה מוחלטת.


8 אליפויות יש לפרנק ריברי במדי באיירן מינכן. הכי הרבה כשחקן הקבוצה יחד עם פיליפ לאם, באסטיאן שוויינשטייגר, אוליבר קאן ומהמט שול. הצרפתי חגג את הזכייה ה-8 שלו ביום הולדתו ה-35. יופי של תזמון.


@FranckRibery: "Das ist immer ein spezieller Moment. Wir arbeiten sehr viel, um die Meisterschaft mit den Fans zu feiern. #Jupp gibt der Mannschaft ein super Gefühl." #MiaSanMeisterpic.twitter.com/jxDDI11lTT

— FC Bayern München (@FCBayern) April 7, 2018


18 – אאוגסבורג היא הקבוצה האהובה ביותר על רוברט לבנדובסקי שכבש מולה 18 שערים. יותר מכל קבוצה אחרת בבונדסליגה (זה לפני המשחק. לעדכן). 


18 – שנה באיירן מינכן לא זכתה באליפות במגרש הביתי שלה ומאז נפתח האליאנץ ארינה ב-2005 היא עדיין לא חגגה בבית אפילו פעם אחת. הנה משהו שלילי לאוהדים לחשוב עליו. שלוש פעמים היא זכתה באליפות בוולפסבורג, פעמיים בקייזרסלטוארן, פעמיים בברלין וכן הלאה. 10 מ-11 האליפויות האחרונות של באיירן הושגו בחוץ. האחרונה בבית באיצטדיון האולימפי של מינכן. בעונת 2014/15 באיירן זכתה כיבכול באליפות בבית, אבל למעשה לא שיחקה כשוולפסבורג הפסידה למנשנגלדבאך יום אחרי שבאיירן שיחקה והחגיגות במגרש הביתי נפתחו.


28 – זכיות יש לבאיירן מינכן באליפות. יותר מכל קבוצה אחרת בגרמניה.


29 – באיירן זכתה במחזור ה-29 באליפות וזו הזכייה השלישית הכי מהירה. יופ היינקס זכה באליפות במחזור ה-28 בעבר ופפ גווארדיולה השיאן כמובן במחזור ה-27 בעונת 2013/14.


171 – ב-171 משחקים מתוך 199 ששיחקה באיירן מאז 2012 היא דורגה במקום הראשון בליגה


502 – נקודות לקחה באיירן מאז 2012 בשש אליפויות רצופות ו-199 משחקי בונדסליגה. 129 נקודות יותר מדורטמונד שמדורגת מיד אחריה.


1033 – יופ היינקס השתווה במספר המשחקים ששיחק וניהל ביחד בבונדסליגה לזה של אוטו ריהאגל.




@kingarturo23
@jamesdrodriguez#MiaSanMeisterpic.twitter.com/CgE5gBgrYs

— FC Bayern München (@FCBayern) April 7, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי