ברצלונה עשויה לשלם כ-100 מיליון יורו על אופאמקאנו

דאיו אופאמקאנו
דאיו אופאמקאנו | Gettyimages

לפי "טלפוט", הקטלונים עוקבים מקרוב אחרי הבלם בן ה-19 של רד בול לייפציג ועשויים לצרפו כמחליף עתידי לג'רארד פיקה. גם באיירן מינכן, ארסנל ומנצ'סטר יונייטד מעוניינות

(גודל טקסט)

יכולים לזלזל ברד בול לייפציג על כך שהיא קונה את הצלחותיה, אבל דבר אחד ודאי בכל הנוגע לקבוצה הגרמנית שמתחרה על מקום בליגת האלופות בעונה הבאה ויכולה ביום חמישי הקרוב להבטיח את מקומה בחצי גמר הליגה האירופית: שחקנים מוכשרים יש לה בסגל.

נבי קייטה הגינאי כבר חתם בליברפול ויצטרף אליה בקיץ הקרוב, גם החלוץ טימו ורנר מבוקש במועדוני פרמיירליג, אבל ב"טלפוט" הצרפתי טוענים שברצלונה בוחנת את האפשרות לרכוש את דאיו אופאמקאנו, הבלם הצרפתי בן ה-19.

כבר מספר חודשים ששמו של אופאמקאנו נקשר עם מעבר לברצלונה המעוניינת לחזק את מרכז ההגנה, אבל לפי "טלפוט" הקטלונים הם המועמדים הראשיים לקלוט את הבלם הצעיר, גם אם סמואל אומטיטי בסופו של דבר יאריך את חוזהו ויישאר בקבוצה.

אופאמקאנו, שאינו נחשב לשחקן זר כמו ירי מינה הקולומביאני, לפי התוכניות הוא מי שסומן כמחליפו של ג'רארד פיקה ועל כן ברצלונה מוכנה להקציב עבור רכישתו כ-100 מיליון יורו. בברצלונה משחקים פיקה בן ה-31 ו-ורמאלן בן ה-32, שגם כך לא אמור להישאר, ועל כן רוצים לחזק את החלק האחורי ולבנות בסיס יציב לעתיד.


הבלם הצעיר עוצר את מריו גומס. לייפציג מתקשה בלעדיו (AFP)

אופאמקאנו החמיץ רק חמישה משחקי בונדסליגה ובהם רשמה לייפציג שלושה הפסדים ותוצאת תיקו אחת. בנוסף לברצלונה, שהיא כאמור המועמדת הראשית לקלוט אותו, הבלם מסומן גם בפנקסים של באיירן מינכן, מנצ'סטר יונייטד וארסנל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי