"בילד": ניקו קובאץ' יאמן את באיירן מינכן בעונה הבאה

ניקו קובאץ'
ניקו קובאץ' | אתר רשמי

על פי הדיווח יחליף המאמן המצליח של איינטרכט פרנקפורט, ששיחק אצל הבווארים בתחילת המילניום, את היינקס. בנוסף אימן את נבחרת קרואטיה וזלצבורג והביא את טוואטחה לנשרים

(גודל טקסט)

"בילד" מדווח הערב (חמישי) שניקו קובאץ' בן ה-46 יהיה מאמנה של באיירן מינכן בעונה הבאה. קובאץ' הקרואטי, ששיחק בבאיירן במשך שנתיים בתחילת המיליניום (שלושה שערים ב-34 הופעות), הוא מאמנה המצליח של איינטרכט פרנקפורט בשנתיים האחרונות. העונה הוא אף מוליך את הנשרים למאבק על מקום בליגת האלופות.

באיירן מחפשת כבר תקופה מאמן במקומו של יופ היינקס בן ה-74, שנכנס בתחילת העונה כמאמן חירום במקומו של קרלו אנצ'לוטי ומוביל את הבווארים לעונה חלומית (זכייה באליפות, חצי גמר ליגת אלופות וחצי גמר גביע בדרך לטרבל). היינקס כבר הודיע שלא ימשיך ותומאס טוכל הסיר את מועמדתו וכידוע הוא כנראה סגר בפאריס סן ז'רמן. לאחרונה דובר על רלף האוזנהטל, האוסטרי של לייפציג, אולם הדיווח של הבילד מהערב טורף את כל הקלפים.

קובאץ' שנולד במערב ברלין כבן של מהגרים שיחק בהרטה ברלין בשתי קדנציות, בהמבורג ולברקוזן פרט לבאיירן וחתם את קריירת המשחק בקבוצה בה החל את קריירת האימון, רד בול זלצבורג. פרט לקבוצה האוסטרית אימן קובאץ' את קרואטיה הצעירה ואת קרואטיה הבוגרת במונדיאל 2014. כמאמן פרנקפורט היה קובאץ' האחראי להחתמתו של טאלב טוואטחה במועדון.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי