וידאל בספק גדול לריאל, הנס: קובאץ' היה עדיפות שלישית

ארתורו וידאל
ארתורו וידאל | טוויטר

הקשר הצ'יליאני של באיירן מינכן נפצע בצורה מוזרה באימון ועשוי להיעדר מהמשחק הראשון בחצי גמר ליגת האלופות. נשיא המועדון חשף: "היינקס וטוכל היו בעדיפות גבוהה יותר". צפו בתקציר ה-1:5 על מנשנגלדבאך

(גודל טקסט)
לחץ גדול בבאיירן מינכן אחרי שארתורו וידאל נפצע בצורה מוזרה במהלך האימון בברכו הימנית ופונה בעגלת גולף. הקשר הצ'יליאני נמצא בספק למשחק הראשון בחצי גמר ליגת האלופות מול ריאל מדריד.


לפי דיווח ב"בילד" פרנק ריברי וטוני טפלוביץ' מאמן השוערים סייעו לו לקום והוא נאחז בכתפיהם. לאחר מכן בחן אותו הפיזיותרפיסט של הקבוצה ג'איני ביאנקי. הוא לא שיחק מאז המשחק הראשון נגד סביליה באלופות ב-4 באפריל ולפי פניו שהתעוותו מכאב נראה שהפציעה רצינית. לפי אנשים שנכחו באימון רוברטו לבנדובסקי ואריאן רובן ניסו לנחמו.


באיירן אומנם הכריזה לפני מספר ימים על כך שניקו קובאץ' יאמן את הקבוצה בשלוש העונות הבאות במקום יופ היינקס, אך נשיא המועדון, אולי הנס, גילה שהקרואטי של איינטרכט פרנקפורט היה רק בעדיפות שלישית של הבווארים לתפקיד אחרי היינקס ותומאס טוכל, שעל פי דיווחים רבים נמצא בדרך לפריס סן ז'רמן.


אחרי ה-1:5 של באיירן על בורוסיה מנשנגלדבאך, נשאל הנס בעיקר על מינויו של קובאץ' וענה: "טענו שהחתמנו מאמן בלחץ ואין דבר שגוי מזה. במשך תקופה ארוכה ניסינו, חסן סליהמיצ'יץ' ואני, לשכנע היינקס להישאר עוד עונה. הייתה שיחה אחת בה הבנו סופית שזה לא יקרה. דיברנו עם מאמן שהיה חופשי אז, תומאס טוכל, אבל הוא הפתיע אותנו כשאמר שכבר סיכם בקבוצה אחרת. זה היה חבל עבורנו, אבל לא היינו בהלם. לפי מה שהבנו, טוכל עוד לא חתם על חוזה, אלא סיכם בעל פה. הייתה לנו עוד שיחה טובה איתו. אחרי כמה ימים נפגשנו לדון על המועמד הבא ובחרנו בקובאץ'".


ארתורו וידאל (gettyimages)
ארתורו וידאל (gettyimages)


בנוסף התייחס הנס לביקורת שהעביר המנהל המקצועי של פרנקפורט, פרדי בוביץ', על הדרך בה באיירן פנתה לקובאץ', שלטענתו הייתה לא מקצועית ולא מכובדת. "זו שערוריה שהוא אומר כך", דחה נשיא באיירן את דבריו של בוביץ'. "שוחחנו בינינו איך להודיע לפרנקפורט על הסיכום עם קובאץ'. ניצלנו עובדה שיש לו סעיף בחוזה המאפשר לו לעזוב אם יקבל הצעה מאחת הגדולות בבונדסליגה. התלבטנו האם להודיע להם בסוף העונה או עכשיו. הגענו למסקנה שאם היינו במצבם, היה טוב יותר עבור המועדון אם היינו יודעים על החלפת המאמן מוקדם ככל האפשר וזה מה שעשינו. נתנו להם הזדמנות לחפש כבר עכשיו, ארבעה שבועות לסיום העונה, מאמן בלי לחץ. זה לא מובן לי איך מחווה חיובית כל כך הפכה לביקורת".


⭐⭐⭐⭐⭐#FCBBMG#MiaSanMiapic.twitter.com/3h1rsvnfyl

— FC Bayern English (@FCBayernEN) 14 באפריל 2018

יו"ר באיירן קארל היינץ רומניגה טען אף הוא שאף אחד בהנהלת המועדון לא מרגיש עצמו אשם במשהו: "עשינו הכל בצורה הוגנת, נקיה ורצינית. כל הסיפור נגמר ביום אחד ביום חמישי. בלי שמועות, בלי סיפורים מסביב. התייעצנו על כך גם עם קובאץ' והוא תמך בהחלטה שלנו. הצענו להתקשר באותו ערב לבוביץ', אבל קובאץ' אמר שהוא יספר למנג'ר הספורטיבי של הקבוצה בעצמו בגלל היחסים הקרובים ביניהם".


הנס חשף איך הפגישה הראשונה עם קובאץ' התרחשה: "זה קרה לפני שבוע וחצי כשהנהג שלנו, גם הוא קרואטי, חגג יום הולדת 60. היו 60 אורחים במסעדה וגם קובאץ' היה שם, אבל רק שוחחנו. זה לא היה מקום לסגור חוזה או משהו כזה". שתי הקבוצות עוד אמורות להיפגש בליגה, זה יקרה ב-28 באפריל ואולי אף ייפגשו גם בגמר הגביע הגרמני. נשיא באיירן ניצל את ההזדמנות גם כדי לעקוץ את קרלו אנצ'לוטי, כשאמר: "החלטנו ללכת על מודל חדש. להביא מאמן שלא זכה באף תואר, כי אנחנו רואים שגם אצלנו קרלו אנצ'לוטי לא הביא את התואר. אולי מישהו שלא הביא תואר יעשה את הדברים אחרת".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי