הביקורת החריפה נמשכת: שופטי הוידיאו עוצרים את המשחק

פאבלו דה בלאסיס
פאבלו דה בלאסיס | Gettyimages

פאבלו דה בלאסיס, כוכב מיינץ שכבש פנדל לאחר שהשופט כבר שרק לסיום המחצית, התלונן: "אני אוהב את הכדורגל הישן. הכי מוזר היה שהשופט אמר לי שאני בועט והמחצית מסתיימת, אפילו כדור חוזר אין לי"

(גודל טקסט)

 הביקורת הנוקבת על שימוש בטכנולוגית הווידיאו נמשכת, וכעת היא מגיעה גם מכיוונו של אחד מכוכבי מיינץ, פאבלו דה בלאסיס האגנטינאי שדווקא נהנה מה-VAR עד כה.

בלאסיס כבש העונה פעמיים מהנקודה הלבנה, בפנדלים שנפסקו אחרי סיוע במצלמות, אבל ביום שני האחרון, בניצחון 0:2 על פרייבורג, הוא כבר ירד לחדר ההלבשה בתום המחצית הראשונה ללא שער זכות, אלא שאז השופט גווידו ווינקמן קרא לשחקנים לחזור לכר הדשא והורה על פנדל.

"אני לא אוהב את זה", אמר בלאסיס בן ה-30, "אני אוהב את הכדורגל הישן, שהיה עם אמוציות ובלי שופטי וידיאו שעוצרים את המשחק ואת הלהט".


דה בלאסיס חוגג את הניצחון הקריטי על פרייבורג (Gettyimages)

מיינץ ביקשה פנדל בטענה לנגיעת יד של מאק-אולבר קמפף, הטענה נדחתה ובמהלך הירידה להפסקה מיהר ווינקמן להיעזר ב-VAR, שינה את החלטתו וקרא לשחקנים לשוב לכר הדשא, כדי שבלאסיס יקבע 0:1 כמעט שבע בתוך בתוך תוספת הזמן. הארגנטינאי גם קבע את תוצאת המשחק כשבדקה ה-79 כבש את השני שלו ושל מיינץ בקרב התחתית, ניצחון שהוריד את פרייבורג למקום ה-16, ממקום יורדים למשחקי המבחן, ואילו מיינץ מעליה בזכות הפרש שערים.

"שחקני פרייבורג כעסו, הם לא הבינו איך השופט החליט לבדוק פתאום את הווידאו. הדבר הכי מוזר הוא שהשהופט אמר לי שהמחצית הראשונה הסתיימה ושאין לי הזדמנות לכדור חוזר. בעיטה אחת והוא שורק".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי