היינקס: אנשים באמת חושבים שלא אשתמש בלבנדובסקי?

יופ היינקס
יופ היינקס | Gettyimages

מאמן באיירן מינכן הגיב לטענות לפיהן הכוכב שלו, שלא הרשים בחצי הגמר הראשון נגד ריאל מדריד, לא ישותף במשחק השני: "חלוצים אחרים יכולים לחלום על מה שיש לו". מתיאוס ל"סקיי": "ריאל לא מעוניינת בלבנדובסקי"

(גודל טקסט)
התקשורת הגרמנית לא אהבה את המשחק של רוברט לבנדובסקי נגד ריאל מדריד בהפסד 2:1 בליגת האלופות ביום רביעי. יופ היינקס, שעלה עם שמונה שחקנים מחליפים אתמול (שבת) וניצח את פראנקפורט 1:4, ניצל את ההזדמנות כדי להגן על החלוץ שלו.


אם היה שחקן אחד שריאל מדריד חששה ממנו במשחק הראשון זה היה לבנדובסקי, במיוחד כאשר ידוע לכולם שהיא רוצה לרכוש אותו בקיץ. ב-2013 הוא כבש ארבעה שערים מול ריאל מדריד והדיח את הבלאנקוס של ז'וזה מוריניו, אבל במשחק הראשון העונה בחצי הגמר היה צל חיור של עצמו. היינקס אמר: "לבנדובסקי הוא שחקן ברמה הכי גבוהה שיש. האם אנשים באמת חושבים שלא אשתמש בו למשחק הגומלין? הוא כבש העונה 39 שערים, חלוצים אחרים יכולים רק לחלום על זה".


היינקס התייחס לקריאות של פרשנים ואוהדים לפתוח עם סנדרו וגנר בחוד בברנבאו ולספסל את לבנדובסקי. וגנר שיחק וכבש מול פרנקפורט, אבל היינקס אמר: "לווגנר היה משחק יוצא מהכלל, אבל לבנדובסקי ישחק במדריד וזה לא נתון לויכוח". בנוסף, אריאן רובן עשוי לשחק בגומלין. "חבי מרטינס יחזור לאימונים היום. רובן? אני לא יודע. הוא צריך לומר לנו אם הוא כשיר".


#Heynckes: "Sandro #Wagner was outstanding today. He battled hard, covered an impressive amount of ground and scored a goal." #FCBSGEpic.twitter.com/FvaacEAbzb

— FC Bayern English (@FCBayernEN) 28 באפריל 2018


בתוך כך טען שחקן העבר לותר מתיאוס שכיום משמש כפרשן ב"סקיי הגרמני" כי ריאל מדריד כלל לא רוצה את לבנדובסקי לעונה הבאה: "לפי המידע שיש לי ריאל מדריד לא מעוניינת בו". על היכולת שלו אמר: "הגיע הזמן שיתחיל לספק את הסחורה במשחקים גדולים. שמעתי שהוא אפאתי באימונים אז הגיע הזמן לשנות זאת". אגב, היינקס הכחיש גם טענה זאת ואמר: "לבנדובסקי הוא מקצוען גדול שמתאמן בכל אימון בצורה הכי רצינית. לטענות האלה אין בסיס. היתה לנו שיחה טובה, אבל לא אספר על מה דיברנו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי