ניקו קובאץ': לבנדובסקי חתום עד 2021, הוא לא הולך לשום מקום

רוברט לבנדובסקי
רוברט לבנדובסקי | Gettyimages

למרות השמועות כי הפולני הצהיר שברצונו לעזוב, מאמן באיירן מינכן הבהיר כי הוא לא מתכוון לשחרר את החלוץ: "יש לנו ביד חלוץ ברמה עולמית, לא ניתן לו ללכת". נשיא דורטמונד אמר שהוא מוכן לשלם 100 מיליון יורו

(גודל טקסט)
בעקבות הידיעה שפורסמו אתמול (ראשון) ב"מארקה" לפיהן רוברט לבנדובסקי ביקש לעזוב את באיירן מינכן והחלום שלו הוא לשחק בריאל מדריד, וידיעה נוספת לפיה מבוקש במנצ'סטר יונייטד שפורסמה באנגליה, הגיב המאמן החדש של באיירן ניקו קובאץ' על הפרסומים ואמר חד וחלק: "לבנדובסקי לא הולך לשום מקום". הדברים מצטרפים להצהרה של נשיא באיירן אולי האנס לפני כמה שבועות כי החלוץ לא יימכר גם בעד 200 מיליון יורו.


קובאץ' אמר כי הוא מודע לכך שלבנדובסקי רוצה לעזוב את באיירן כפי הצהיר סוכנו פיני זהבי, אבל גם אם הוא משתעשע ברעיון הזה הוא יישאר בבאיירן. במקביל, עורר נשיא דורטמונד האנס יואכים ואצקה מיני סערת רוחות כשטען שהיה מוכן היום לשלם מאה מיליון יורו כדי להחזיר את לבנדובסקי לדורטמונד ממנה עזב לבאיירן ללא תמורה בקיץ 2014.


Niko Kovač: "There is nothing new regarding Robert Lewandowski. It's clear that he is not going to leave this football club. We have a top striker in him and we don't want to give him away" [Sky] pic.twitter.com/xvnLpWNbf7

— Bayern & Germany (@iMiaSanMia) 29 ביולי 2018


קובאץ' אמר ל"סקאי ספורט" הגרמני על הידיעות לגבי לבנדובסקי: "אין כל חדש בעניינו. זה ברור שהוא לא יעזוב את המועדון כי יש לנו ביד חלוץ ברמה עולמית ואנחנו לא רוצים לתת אותו לאחרים. אני רוצה להשיג הרבה דברים יחד איתו בקבוצה. הוא כדורגלן גדול שהשיג דברים רבים בבונדסליגה, כבש הרבה שערים ובעונה הקרובה בוודאי יכבוש עוד הרבה שערים".


מאמנה של פרנקפורט לשעבר אמר כי הוא יודע שהחלוץ הפולני בן ה-29 רוצה לעזוב, אבל גם יודע כי הוא מקצוען שלא יעשה דברים מסוימים לאלץ את הקבוצה למכור אותו. "אולי הוא רוצה לעזוב, אבל אנחנו רוצים דברים אחרים והוא יכבד זאת כי הוא חתום עד 2021. יש לו חוזה והוא יישאר כאן בוודאות".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי