צפו בתקציר: דורטמונד דרסה 1:4 את לייפציג, מספרת לוויטסל

בורוסיה דורטמונד
בורוסיה דורטמונד | Gettyimages

השוורצגלבן הצהירו על כוונות כשחזרו מפיגור מוקדם ודרסו במשחק החזרה של פאברה לבונדסליגה, כשקשר הרכש הבלגי רשם בכורה מוצלחת. גם מיינץ פתחה את העונה ברגל ימין עם 0:1 על שטוטגרט

קבוצות: מיינץ
(גודל טקסט)
מחזור הפתיחה של הבונדסליגה נמשך גם היום (ראשון), כשבמוקד מבורוסיה דורטמונד הצהירה על כוונות כשדרה 1:4 את ר.ב. לייפציג. מוקדם יותר מיינץ הצטרפה לרשימת המנצחות בזכות 0:1 על שטוטגרט.



בורוסיה דורטמונד – ר.ב. לייפציג 1:4
לוסיאן פאברה לא יכול היה לחלום על בכורה מחודשת טובה יותר בבונדסליגה, כשדורטמונד דרסה במשחקה הביתי הראשון. זה אומנם התחיל רע כשכבר בדקה הראשונה העלה הצרפתי הצעיר, ז'אן-קווין אוגוסטן את האורחים ליתרון, אך בדקה ה-21 הגיע השיוויון מראשו של הקשר מחמוד דאהוד, שנגח את הכדור לרשת. בדקה ה-40 מרסל סאביצר חסר המזל נגח את הכדור לשער קבוצתו וקבע מהפך לשוורצגלבן, ושלוש דקות לאחר מכן הרכש הבלגי אקסל ויטסל חגג את הופעת הבכורה עם שער בכורה גדול כשבעט לרשת במספרת כדור מהאוויר וקבע 1:3. השער הבא הגיע רק בדקה ה-91 כשמתפרצת של דורטמונד הסתיימה במסירה של ג'יידון סאנצ'ו למרקו רויס, שקבע מקרוב את תוצאת המשחק.

 

מיינץ – שטוטגרט 0:1 (צפו בתקציר)

שחקניו של סנדרו שוורץ פתחו את העונה עם ניצחון ולמרות שהאורחים בעטו יותר לשער, בישול של רובין קואייסון בדקה ה-68 לאנתוני אוג'ה הספיק כדי לכבוש שער יתרון, שנשמר עד שריקת הסיום.



פתיחת עונה חלומית בצהוב-שחור (Gettyimages)


צרפת

בורדו – מונאקו 1:2

אחרי התיקו מול ליל במחזור הקודם, סגנית האלופה שוב איבדה נקודות ורשמה הפסד ראשון העונה, כשהמארחת לעומתה נהנתה מניצחון בכורה. פרנסואה קמאנו העלה את המארחת ליתרון בדקה ה-48 מהנקודה הלבנה, אך ילד הפלא פייטרו פלגרי השווה בדקה ה-63. בסופו של דבר קמאנו היה זה שאמר את המילה האחרונה כהשלים צמד שתי דקות בתוך תוספת הזמן והעניק ניצחון יקר לבורדו.

 

Les #Girondins décrochent une victoire méritée face à Monaco grâce à un doublé de @f_kamano (48' et 90'+2). Bravo les gars ! #FCGBASMpic.twitter.com/jz9Im812im

— FC Girondins de Bordeaux (@girondins) August 26, 2018

תוצאות נוספות

מארסיי – ראן 2:2

(לוקאס אוקאמפוס 54, רמי בנסבייני 72 (עצמי)/ בנז'מן בוריז'ו 38 (פנדל), איסמאילה סאר 45+1)



ליל – גנגאן 0:3

(שקה 7, ז'ונתן במבה 10, 73)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי