דורטמונד בפסגת הבונדסליגה, האוהדים עפים על ויטסל

שחקני דורטמונד חוגגים
שחקני דורטמונד חוגגים | Gettyimages

אחרי הניצחון 1:4 על לייפציג, הקבוצה של פאברה עברה את באיירן מינכן בדרך למקום הראשון בליגה בזכות משחק נפלא של הבלגי: "כבש שער ענק בדיוק בזמן המתאים". מרקו רויס רשם שער 100 בבונדסליגה

(גודל טקסט)
נכון שזהו רק המחזור הראשון בבונדסליגה, אבל אוהדי דורטמונד אוהבים להתבונן הבוקר בטבלה לאחר שקבוצתם הביסה את לייפציג החזקה 1:4 והם מדורגים עם הפרש השערים הטוב ביותר במקום הראשון בו לא היו מזמן. המאמן לוסיאן פאברה כבר הביא שינוי לקבוצה, והגיבור הראשי הוא הקשר הבלגי אקסל ויטסל שהגיח מהליגה הסינית והציל את הקבוצה בשבוע שעבר מהפסד בגביע עם שער שיוויון, ואתמול הבקיע את השער השלישי.


ויטסל היה עד כה גיבור פתיחת העונה ואתמול חגג כמו ציפור את שער הבכורה שלו בבונדסליגה והסביר: "אבא שלי היה מעריץ של ניקולאס אנקלה והוא תמיד היה חוגג ככה. מאז גם אני עושה את זה". דורטמונד שילמה עליו 20 מיליון יורו ובינתיים הוא שווה כל אגורה. עוד כיכב מרקו רויס, שעם השער הרביעי רשם את שערו המאה בבונדסליגה.


המאמן פאברה, שחזר לאמן בליגה הבכירה, אמר בסיום: "הם היו טובים מאיתנו ב-35 הדקות הראשונות וגברו עלינו במאבקים של אחד על אחד. הם עלו ליתרון מדהים, אבל אז הצלחנו להגיב. השוויון היה שער יפה ושמח עבור מו דאהוד שכבש שער בכורה בליגה. אקסל ויטסל כבש שער ענק בדיוק בזמן המתאים כשהם לחצו להשוות. התוצאה יפה, אבל יש לנו עוד הרבה מה לשפר".


Beautiful View!!! @bvb After MatchDay One!!! #EchteLiebepic.twitter.com/wkrJFxu8IY

— Bárbara M. Bencomo♥️ (@marielalex) 26 באוגוסט 2018




מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי