צפו בתקציר: באיירן מינכן מושלמת בפסגה אחרי 1:3 על לברקוזן

שחקני באיירן מינכן חוגגים
שחקני באיירן מינכן חוגגים | AFP

בונדסליגה: האלופה השיגה ניצחון שלישי רצוף בשלושה מחזורים. לייפציג זכתה בניצחון ראשון העונה אחרי 2:3 על האנובר, 2:2 מרתק בין וולפסבורג להרטה ברלין

קבוצות: הופנהיים
(גודל טקסט)
צפו בחגיגת השערים ממשחקי המחזור השלישי בבונדסליגה


המחזור השלישי בבונדסליגה נמשך אחר הצהריים (שבת) עם חמישה משחקים. בורוסיה דורטמונד שניצחה אמש (שישי) 1:3 את איינטרכט פרנקפורט ועלתה למקום הראשון, פינתה אותו לטובת האלופה באיירן מינכן שניצחה בביתה 1:3 את באייר לברקוזן. באיירן עם מלוא תשע הנקודות.


וונדל הברזילאי קבע 0:1 מפתיע לאורחים בפנדל בדקה החמישית. קורנטין טוליסו השווה בדקה העשירית, ארייאן רובן ביצע מהפך כשכבש את השני (19). קארים בלארבי האורח ספג כרטיס אדום בדקה ה-80. כובש שער השוויון לבאיירן, טוליסו, נפצע בדקה ה-42 והורד מהדשא על אלונקה. הוא הוחלף על ידי חאמס רודריגז שכבש את השער השלישי לאלופה בדקה ה-89.


וולפסבורג אירחה את הרטה ברלין לקרב בין שתי המושלמות עד הערב, ונפרדה ממנה ב-2:2 אחר משחק מרתק. ג'אבירו דילרוסון הברזילאי העלה את האורחים ליתרון (61). יונס מאלי כבש מהנקודה הלבנה והשווה ל-1:1 בדקה ה-87.  דקה בתוך תוספת הזמן, אונדרי דודה, החזיר את היתרון להרטה, ואמיר מחמדי, קבע 2:2 שלוש דקות בתוך תוספת הזמן.


שחקני באיירן מינכן חוגגים (AFP)
שחקני באיירן מינכן חוגגים (AFP)


לייפציג אחרי פתיחה איומה ונקודה אחת משני משחקים, אירחה את האנובר למשחק דרמטי וניצחה בסיומו 2:3. יוסוף פולסן בדקה התשיעית וטימו ורנר עם צמד (40 ו-63) כבשו ללייפציג, ניקלאס פולקרוג (13) ומיקו אלבורנוז (65) כבשו להאנובר. מיינץ אירחה או אוגסבורג וניצחה 1:2 דרמטי. ג'י דונג וון העלה את האורחים ל-0:1 בדקה ה-82, אנטוני יוז'ה הניגרי השווה בדקה ה-87 ואלכסנדו מקסים השאיר את שלוש הנקודות בבית עם שער ניצחון (90+3).

 

דיסלדורף פגשה בביתה את הופנהיים וניצחה 1:2. שער של אלפרדו מוראלס בדקה ה-45 קבע 0:1 למארחת, רייס נלסון (86) השווה, ודודי לוקבאקיו (88) בפנדל מוצלח, סידר למארחת את ניצחונה הראשון העונה.


תוצאה נוספת
בורוסיה מנשנגלדבאך – שאלקה 1:2
למנשנגלדבאך: מתיאס גינטר (3), פטריק הרמן (76). לשאלקה: בריל אמבולו (93)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי