נשיא באיירן מינכן: "שחקני באייר לברקוזן חולים בראש"

קורנטן טוליסו
קורנטן טוליסו | Gettyimages

אולי הנס זועם על המשחק האגרסיבי של האורחים שבעקבותיו קורנטן טוליסו וראפיניה נפצעו וייעדרו לתקופה ממושכת. המאמן הקבוצה ניקו קובאץ' אמר בסיום: "הגיע אדום ישיר לבלערבי ולוולנד"

(גודל טקסט)
באיירן ניצחה 1:3 את באייר לברקוזן ונשארה הקבוצה היחידה עם מאזן מושלם בליגה, אבל התבשר למועדון שהקשר הצרפתי קורנטן טוליסו קרע רצועה פנימית בברכו במהלך במשחק וייעדר מהמגרשים בחצי השנה הקרובה. בנוסף לכך גם המגן הימני ראפיניה נפצע ולא יעמוד לשירותו של קובאץ' למשך מספר שבועות עד שלושה חודשים לאחר שנפגע בקרסולו.


בעיתון ה"בילד" נכתב אחרי המשחק: "באיירן ניצחה בקלות, אבל אף אחד כבר לא מדבר על המשחק בגלל פציעתו של טוליסו שהתנגש עם קווין וולנד מלברקוזן. שחקני לברקוזן שיחקו חזק מאוד ופצעו גם את ראפיניה. נשיא באיירן מינכן, אולי הנס, האשים אותם: 'הם חולים בראש'. כרים בלערבי פגע בדקה ה-80 בראפיניה. הדבר קרה אחרי 8 דקות בלבד אחרי שהשחקן נכנס למגרש והנס הגיב: "הוא פצע שחקן שלנו שאולי ייעדר למשך שלושה חודשים בגלל טיפשות".


באיירן תצטרך להסתדר ללא טוליסו, ראפיניה וקינגסלי קומאן למשחק הראשון באלופות מול בנפיקה, אבל גם למשחקים נוספים בהמשך. המאמן ניקו קובאץ' שיצטרך לצמצם את הרוטציה בקבוצה הגיב: "הגיע אדום ישיר לשני השחקנים". מנג'ר לברקוזן, רודי פלר לא הסכים עם קובאץ' ואמר: "אולי הכניסה של בלערבי היתה חריפה, אבל לא הגיע לו אדום". השופט הסכים עם קובאץ' ושלף אדום לבלערבי אך לא הרחיק את קווין וולנד.


Unfortunately, we can confirm that @CorentinTolisso has suffered an ACL tear and is set for several months out @R13_official also suffered ankle ligament damage and is out for a number of weeks

Get well soon, guys! #MiaSanMiapic.twitter.com/8J6z7QvTXB

— FC Bayern English (@FCBayernEN) September 15, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי