צפו בתקציר: 0:0 חלש בין שטוטגרט לדיסלדורף בגרמניה

שטוטגרט נגד דיסלדורף
שטוטגרט נגד דיסלדורף | Gettyimages

משחק חסר מצבים בין שתי קבוצות מרכז הטבלה בבונדסליגה. ססואלו נקלעה לפיגור מוקדם אבל ניצחה 1:3 בבית את אמפולי, מונאקו ממשיכה לקרטע עם 1:1 מול נים וריאל סוסיאדד ניצחה בבית לראשונה העונה, 0:1 על הואסקה

(גודל טקסט)
משחקי הסופ"ש בליגות המרכזיות באירופה התחילו היום (שישי) עם ארבעה משחקים בארבע ליגות שונות, בין קבוצות מרכז טבלה.


שטוטגרט – דיסלדורף 0:0
שתיים מהקבוצות המאכזבות של פתיחת העונה בבונדסליגה נפרדו כמצופה, עם תוצאה מאכזבת. שטוטגרט עדיין ללא ניצחון העונה, אבל השיגה תיקו שני ברציפות ועלתה, לפחות זמנית, מעל לקו האדום. דיסלדורף, לעומתה, מגלה חוסר יציבות וניצחה משחק אחד בלבד, את הופניים, והיא כרגע במקום השמיני. בשבוע הבא היא תנסה להתעודד מול באייר לברקוזן שהפסידה את כל שלושת משחקיה.


ססואלו – אמפולי 1:3
למרות שנקלעה לפיגור כבר בדקה הראשונה משער של פרנצ'סקו קאפוטו, המארחת הראתה אופי וחזרה בזכות שוויון מרגלי קווין פינס בואטנג (13), נגיחה של ג'יאנמרקו פרארי (57) ושער ענק בעקב של פדריקו די פרנצ'סקו (85). אמפולי, שנותרה ב-10 שחקנים החל מהדקה ה-71, לא הצליחה לחזור למשחק. ססואלו עלתה למקום השני, לפחות עד המשך משחקי השבת, בעוד אמפולי, שלא ניצחה מאז המחזור הראשון, התדרדרה כמעט עד הקו האדום ויכולה לעבור אותו עד סוף המחזור.


מונאקו – נים 1:1
פתיחת העונה המגומגמת של מונאקו נמשכת, הפעם עם תיקו ביתי ויכולת חלשה מול נים הבינונית. אנתוני בריאנסון העלה את האורחת ליתרון בדקה ה-19, אבל פלקאו החזיר את הנסיכות עם שער שלישי העונה בדקה ה-27. אחרי שישה משחקים, למונאקו יש שש נקודות בלבד והיא מדורגת במקום ה-12. נים טיפסה זמנית למקום השביעי, אבל גם היא לא ניצחה זמן רב ותקווה לעשות זאת במחזור הבא נגד נועלת הטבלה גנגאן.


90'+5 C'est terminé : l'AS Monaco et @nimesolympique se neutralisent sur un score de parité un but partout.

1⃣-1⃣ #ASMNOpic.twitter.com/NodgykOul5

— AS Monaco (@AS_Monaco) September 21, 2018


ריאל סוסיאדד – הואסקה 0:1
סוסיאדד השיגה סוף סוף ניצחון ביתי ראשון העונה, בזכות שער של מיקל מרינו (64) אך לא יכולה להיות מעודדת מהיכולת מול העולה החדשה. האופטימיות יכולה לבוא מהעובדה שלמרות ששיחקה ב-10 שחקנים מאז הדקה ה-71 ובתשעה מאז הדקה ה-82, הצליחה המארחת לא לאבד את היתרון ושלוש הנקודות העלו אותה למקום השישי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי