צפו בתקציר: דורטמונד התעללה בנירנברג עם 0:7 מפלצתי

שחקני דורטמונד חוגגים
שחקני דורטמונד חוגגים | Gettyimages

מרקו רויס נתן צמד (32, 58) ובאמצע בישל לחכימי (49), גם לארסן (9), אקנג'י (74) וסאנ'צו (85) כבשו, הצהובים שחורים כבר במקום השני. ניצחון שני ברצף ללברקוזן 1:2 על דיסלדורף, 0:2 ללייפציג על שטוטגרט

(גודל טקסט)

המחזור החמישי בליגה הגרמנית נמשך היום (רביעי) עם חמישה משחקים כאשר בראשון שבהם ניצחה באייר לברקוזן בחוץ את דיסלדורף 1:2. מאוחר יותר, דורטמונד הביסה 0:7 את נירנברג המסכנה ולייפציג ניצחה 2:0 את שטוטגרט.

דיסלדורף – באייר לברקוזן 1:2 (לצפייה בתקציר לחצו כאן)
לברקוזן, שפתחו את העונה בצורה נוראית עם שלושה הפסדים רצופים, הגיעו לאחר ניצחון ראשון 0:1 על מיינץ ושלטו החל מהדקה הראשונה. אבל המארחת התגוננה ולא נתנה לשחקנים של הייקו הרליך להגיע למצב בעיטה. הבונקר נפרץ רק בדקה ה-51, כשדומיניק קוהר הגביה כדור קרן לראש של קווין וולנד שנגח לרשת. וולנד השלים צמד עם עוד נגיחה (60), הפעם כשהגנת דיסלדורף כבר נתפסה לא מוכנה. בתוספת הזמן הצליחה המארחת לצמק מפנדל של רוון הנינגס, אבל זה לא הספיק.

כאמור, זהו הניצחון השני ברציפות של לברקוזן, שטיפסה למקום העשירי בטבלה. האם זוהי התעוררות או שפשוט היו לה שני משחקים מוצלחים, את זה היא תגלה במבחן בשבוע הבא כשתארח את דורטמונד החזקה. דיסלדורף, לעומת זאת, ניצחה רק משחק אחד מתחילת העונה ואם ככה היא נראית בבית, היא תצטרך לעבוד קשה מאוד כדי להילחם בסוף העונה עם מקום באירופה.

שחקני לברקוזן חוגגים. הרבה אוויר לנשימה (Gettyimages(
שחקני לברקוזן חוגגים. הרבה אוויר לנשימה (Gettyimages)

דורטמונד – נירנברג 0:7
אחרי עונה לא מי יודע מה, בה נדחקה בקושי למקום הרביעי, דורטמונד חוזרת בגדול לבונדסליגה ועדיין לא הפסידה העונה. היא שמרה על המאזן במשחק ענק ונעזרה בתצוגת הגנה נוראית של נירנברג. ג'ייקוב-ברון לארסן היה הראשון להבקיע, כשבדקה התשיעית חדר מצוין לרחבה והגיע לכדור עומק מכריסטיאן פוליסיץ' כדי להעלות את המארחת ל-0:1. מרקו רויס הכפיל מחוץ לרחבה (32) והשלים צמד (58), לא לפני שבישל לאשרף חכימי בדקה ה-49. מנואל אקנג'י (74) והצעיר ג'ייסון סאנצ'ו (85) המשיכו להביך את הגנת האורחת, וג'וליאן וויגל (88) הפך את התבוסה לרשמית. דורטמונד חזרה למקום השני ונראית בכושר מצוין לפני המשחק נגד מונאקו בשבוע הבא.

תוצאות נוספות (לחצו כאן לכל השערים)
מנשנגלדבאך – איינטרכט פרנקפורט 1:3
מיינץ – וולפסבורג 0:0
לייפציג – שטוטגרט 0:2

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי