הפתעת ענק: צפו בבאיירן מינכן מפסידה 2:0 להרטה ברלין

ודאד איביסביץ'
ודאד איביסביץ' | AFP

אחרי ה-1:1 מול אאוגסבורג בשלישי, האלופה נראתה רע והפסידה לראשונה בעידן קובאץ'. איביסביץ' (23) בפנדל גבולי ודודה (44) כבשו למארחת, שהשתוותה לבווארים בפסגה. דורטמונד תנצל זאת בהמשך המחזור?

קבוצות: הרטה ברלין
(גודל טקסט)

הפתעה גדולה נרשמה הערב (שישי) בבונדסליגה, אחרי שהרטה ניצחה באצטדיון האולימפי בברלין 0:2 את אלופת שש השנים האחרונות, באיירן מינכן שלמעשה מעדה בפעם השנייה ברציפות תוך שלושה ימים והפסידה לראשונה מאז מונה ניקו קובאץ' למאמן הקבוצה בקיץ האחרון.

איביסביץ' בפנדל גבולי בדקה ה-23 ודודה בדקה ה-44 כבשו למנצחת המפתיעה, שזינקה לפחות זמנית למקום השני בטבלה עם 13 נקודות, בדיוק כמו למוליכה עליה גברה. אחרי המעידה ביום שלישי במחזור אמצע השבוע ב-1:1 מול אאוגסבורג, צברה האלופה רק נקודה אחת משש אפשריות תוך שלושה ימים והפסידה במהלך חג "האוקטוברפסט" לראשונה אחרי 28 משחקים, מאז אוקטובר 2010! האם היא בפתחו של משבר או שמא מדובר במעידה זמנית וחולפת? אגב, כמעט עשר שנים לא ניצחה הרטה ברלין את באיירן מינכן. מה שבטוח, במינכן יש סיבה לדאגה והיא תוכל לסיים את המחזור במקום השלישי, אם דורטמונד וברמן ינצחו בהמשך המחזור ויעקפו אותה בנקודה כל אחת.


טיאגו אלקנטרה לא מאמין שזה קורה לקבוצתו (AFP)

הרכבים
הרטה ברלין:
 תומאס קראפט, מקסימיליאן מיטלשטאדט, כארים רקיק, ניקלאס שטארק, ולנטינו לזארו, פר סקלברד, ארנה מאייר, ג'אביירו דילרוסון, אונדריי דודה, סלומון קאלו (מתיו לקי, 71), ודאד איביסביץ' (דייווי סלקה, 53).

באיירן מינכן: מנואל נוייר, דויד אלאבה, ניקלאס זולה, ג'רום בואטנג, ג'ושוע קימיך, רנאטו סאנצ'ס (סרג' גנאברי, 63), טיאגו אלקנטרה, חאמס רודריגס (סנדרו ווגנר, 72), אריאן רובן (תומאס מולר, 52), פרנק ריברי, רוברט לבנדובסקי.

מהלך המשחק
דקה 23, 0:1 להרטה ברלין: נוייר הדף טוב כדור שנבעט לעברו, קאלו עט על הריבאונד ובואטנג גלש לעברו. השופט הורה בצורה תמוהה על הנקודה הלבנה. ודאד טחביסביץ' בעט היטב פנימה.


הפנדל המוצלח של איביסביץ' (AFP)


דקה 44, 0:2 להרטה ברלין
: אונדריי דודה הגיע נהדר לכדור רוחב ברחבת באיירן, ודחק מקרוב פנימה.

דקה 49: רנאטו סאנצ'ס ניסה לצמק בבעיטה חזקה מ-15 מטרים, הכדור חמק ליד הקורה והחוצה.


דודה וחבריו חוגגים אחרי השער השני (gettyimages)

דקה 54: לבנדובסקי הגיע באיחור בגלישה לכדור רוחב שחמק החוצה.

דקה 70: אלאבה עם בעיטה חופשית 22 מטרים מהשער, הכדור עקף את החומה אך יצא החוצה.

דקה 82: גנאברי בעט חזק מ-16 מטרים, ליד הקורה והחוצה.


ניקו קובאץ'. כך נראה בן אדם שהפסיד לראשונה (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי