צפו: דורטמונד חזרה מ-2:0 ל-2:4 על לברקוזן ועלתה לפסגה

שחקני דורטמונד חוגגים
שחקני דורטמונד חוגגים | Gettyimages

אחרי ההפסד של באיירן מינכן 2:0 להרטה, פאקו אלקאסר הוביל את החגיגה במשחק החוץ של הצהובים מול באייר לברקוזן. ברמן החמיצה את המקום הראשון אחרי הפסד 2:1 לשטוטגרט, ניצחון בכורה ונקודות ראשונות לשאלקה

(גודל טקסט)

אחרי ההפסד הסנסציוני של באיירן מינכן אמש (שישי), 2:0 להרטה ברלין, יש מוליכה חדשה לבונדסליגה –  בורוסיה דורטמונד, שניצחה 2:4 בחוץ את לברקוזן אחרי שכבר פיגרה 2:0. שאלקה, אחרי חמישה הפסדים בחמשת המחזורים הראשונים, רשמה ניצחון בכורה העונה, 0:1 בבית על מיינץ.


ורדר ברמן החמיצה הזדמנות אולי בלתי חוזרת לזנק לפסגה, אך הפסידה 2:1 לשטוטגרט, שהשיגה גם היא שלוש נקודות ראשונות העונה. וולפסבורג ומנשנגלדבאך נפרדו ב-2:2, לייפציג זכתה בניצחון חוץ 1:2 על הופנהיים. נירנברג הביסה את דיסלדורף 0:3. 


לברקוזן – בורוסיה דורטמונד 4:2
דורטמונד זינקה לראש הטבלה, אחרי ניצחון החוץ המרשים. אבל זהלא היה קל, לפחות בהתחלה. המארחת עלתה ל-0:1 כבר בדקה התשיעית, כשכדור של אלאריו עבר על פני הגנת דורטמונד והגיע לווייזר, שבעט חזק מחוץ לרחבה לפינה הרחוקה, 0:1 ללברקוזן. בדקה ה-39 היתרון הוכפל, כשג'ונתן טא ניצל ערבוביה ברחבה ודחק פנימה אחרי כדור קרן. בדקה ה-65, החל הקאמבק של דורטמונד. לארסן הגיע ראשון לכדור חוזר מהגנת המארחת וממטר דחק פנימה. ארבע דקות חלפו ומרקו רויס, בתום התקפה נהדרת, רשם כיבוש נהדר ובדקה ה-69, התוצאה 2:2. 


פאקו אלקאסר המחליף, היה האיש של דורטמונד בדקות האחרונות. הוא הגיע לכדור רוחב של אשרף חכימי ושלח את הכדור לפינה הרחוקה (86), וארבע דקות בתוך תוספת הזמן, הוא כבש את הרביעי אחרי מתפרצת ומול שער חשוף.  


שטוטגרט – ורדר ברמן 1:2

ברמן החמיצה הזדמנות אולי בלתי חוזרת לעלות למקום הראשון בבונדסליגה, אך היא כשלה ונוצחה, שטוטגרט רשמה ניצחון ראשון העונה. אנאסטסיוס דוניס כבש לזכות המארחת בדקה ה-19, רוברט צילר השווה בשער עצמי בדקה 68 וגונסאלו קסטרו החזיר את היתרון לשטוטגרט בדקה ה-75, פחות מדקה אחרי שנכנס כמחליף. מילוש וליקוביץ' מברמן הורחק בדקה ה-36, אחרי שספג כרטיס צהוב שני במשחק.


שאלקה – מיינץ 0:1
אלסנדרו שופף כבש בדקה ה-11 והעניק תקווה לנועלת הטבלה הגרמנית, עם נקודות ראשונות, אחרי חמישה הפסדים מפתיחת העונה.



שופף חוגג את שערו ואת הנקודות הראשונות של שאלקה העונה (gettyimages)


וולפסבורג – מנשנגלדבאך 2:2
האורחים התבססו בצמרת הגבוהה אחרי ניצחון החוץ כשלהם 13 נקודות, בדיוק כמו לשתי הראשונות, באיירן מינכן והרטה ברלין. אלאסנה פלאה העלה את האורחים ליתרון כבר בדקה השביעית, אך רנאטו סטפן השווה בדקה ה-12. תורגן הזאר החזיר את היתרון למנשנגלבאך בדקה ה-48, ווט וגהורסט השווה שוב בדקה ה-59.


הופנהיים – לייפציג 2:1
יוסוף פאולסן הדני כבש את השער הראשון במשחק בדקה ה-53 והשלים צמד פרטי בדקה ה-73. אנדריי קראמריץ' רק צימק בתוספת הזמן. לייפציג עלתה לחלק העליון של הטבלה עם 11 נקודות, הופנהיים נותרה מאחור עם שבע נקודות.


נירנברג – דיסלדורף 0:3
האנו ברהנס בפנדל בדקה ה-28 וקבע 0:1 למארחים בקרב התחתית, מיקאל אישק כבש את השני בדקה -64. פדריקו פלאסיו-מרטינס כבש את השלישי בדקה ה-78. נירנברג ברחה מעט מהאזור המסוכן עם 8 נקודות, דיסלדורף נותרה שם עם חמש בלבד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי