צפו בתקציר: ברמן עקפה את באיירן עם 0:2 על וולפסבורג

שחקני ורדר ברמן חוגגים
שחקני ורדר ברמן חוגגים | Gettyimages

למרות ההפסד המביך לשטוטגרט בשבוע שעבר, הקבוצה של פלוריאן קופלדט לא היססה מול הזאבים ועלתה למקום השני בזכות שערים של קלאסן (35) ואגסטיין (82). פרוזינונה כמעט הפתיעה את טורינו, אך הפסידה 3:2

(גודל טקסט)

מחזור סוף השבוע בליגות ברחבי אירופה נפתח היום (שישי) עם משחק אחד בכל אחת מהליגות הבכירות. בגרמניה ורדר ברמן ניצחה 0:1 את וולפסבורג ובאיטליה טורינו ניצחה 2:3 את פרוזינונה.

ורדר ברמן – וולפסבורג 0:2
ברמן הגיעה לאחר ההפסד המפתיע לשטוטגרט בשבוע שעבר, שגרם לה להחמיץ העפלה למקום הראשון בטבלה, והוציאה קצת תסכול עם ניצחון חשוב על הקבוצה ממרכז הטבלה. דייבי קלאסן הגיע מאחור כדי לנצל טעות של ההגנה ולבעוט מקרוב פנימה בדקה ה-35, ולקראת הסיום יוהנאס אגסטיין (82) קבע את תוצאת המשחק.

עם הניצחון היא טיפסה למקום השני בטבלה, עם אותו מספר נקודות כמו של דורטמונד המוליכה ולפחות עד מחר, אז תארח באיירן מינכן את מנשנגלדבאך ודורטמונד את אאוגסבורג. גם הרטה ברלין, אגב, יכולה לעבור את ורדר, אך היא תצא למשחק חוץ קשה במיינץ. וולפסבורג, לעומת זאת, פתחה את העונה מצוין עם שני ניצחונות רצופים אבל בחמשת המחזורים מאז היא לא הצליחה לנצח אפילו פעם אחת. ובשבוע הבא היא מארחת את באיירן.

קלאסן חוגג את השער הראשון. ורדר ברמן חזק בצמרת (Gettyimages)
קלאסן חוגג את השער הראשון. ורדר ברמן חזק בצמרת (Gettyimages)

טורינו – פרוזינונה 2:3
טורינו קיבלה הזדמנות פז להיצמד לצמרת מול פרוזינונה החלשה, שעדיין לא ניצחה העונה, וניצלה אותה אבל רק בקושי. תומאס רינקון (20) ודניאלה באזלי (46) העלו את המארחת ל-0:2, אבל אדוארדו גולדאניגה (58) וקמילו צ'יאנו (46) הפתיעו עם שוויון. אבל יסי הכוחות המשיכו להיות מורגשים, ואלחנדרו ברנגואר בשער גדול (71) קבע 2:3 מול הקבוצה הגרועה בליגה (מקום אחד לפני קייבו, לה הופחתו נקודות). שלוש הנקודות הקפיצו את טורינו למקום השמיני, אך כזכור – רוב הקבוצות ישחקו מחר ולגנואה, שצמודה במקום השביעי עם אותו מספר נקודות ואותו הפרש שערים, אף משחק חסר.

בצרפת, ניס וטולוז נפרדו בתיקו 1:1.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי