צפו: אלקאסר השלים שלושער בדקה ה-96, 3:4 היסטרי לדורטמונד על אאוגסבורג

פפאקו אלקאסר
פאקו אלקאסר | Gettyimages

טירוף: האורחת הוליכה 0:1 ו-1:2, הצהובים שחורים עלו ל-2:3, אך ספגו שוב, אלא שאז והחלוץ שהגיע מבארסה סידר ניצחון דרמטי ועלה לפסגת טבלת הכובשים של הליגה למרות שלא פתח בהרכב באף משחק. גם גצה כבש

קבוצות: שאלקה
(גודל טקסט)
המחזור השמיני בבונדסליגה שנפתח אתמול (שישי) בניצחונה של ורדר ברמן על וולפסבורג 0:2, נמשך אחר הצהריים (שבת) עם עוד ארבעה מפגשים כשבמוקד המשחקים של בורוסיה דורטמונד ובאיירן מינכן. 


המוליכה בורוסיה דורטמונד אירחה את אאוגסבורג למשחק מטורף בסיומו ניצחה 3:4 עם שער ניצחון דרמטי שש דקות בתוך תוספת הזמן, ושלושער ענק של המחליף פאקו אלקאסר, שמוליך את טבלת הכובשים של הליגה עם שישה שערים, זאת למרות שלא פתח בהרכב באף משחק. בעקבות הניצחון, הצהובים שחורים שמרו על המקום הראשון בטבלה. באיירן מינכן במקום החמישי לאחר ההפסד 3:0 למנשנגלאדבך (לצפייה בתקציר לחצו כאן), שעלתה למקום השני. ורדר ברמן שלישית והרטה ברלין רביעית.


דיסלדורף פגשה במגרשה את שאלקה, האורחת רשמה ניצחון שני רצוף אחרי פתיחה כושלת, הפעם 0:2. האנובר אירחה את שטוטגרט וגברה עליה 1:3, מיינץ פגשה בביתה את הרטה ברלין למשחק שהסתיים בלי שערים.


Dieser @paco93alcacer! Und gleichzeitig: SIEG FÜR DEN BVB! Wahnsinn. Was war das?! #BVBFCA 4-3 pic.twitter.com/u6HeSyg8O3

— Borussia Dortmund (@BVB) 6 באוקטובר 2018


בורוסיה דורטמונד – אאוגסבורג 3:4

טירוף מוחלט, אין דרך אחרת לתאר את המשחק בזיגנאל אידונה פארק. באלפרד פינבוגאסון עם שערו הרביעי העונה, קבע 0:1 מפתיע לאאוגסבורג בדקה ה-22. דורטמונד השוותה בדקה ה-62. פאקו אקאסר שנכנס כמחליף שתי דקות קודם לכן, קיבל כדור רוחב נהדר מג'יידון סאנצ'ו הצעיר וכבש מקרוב. האנגלי בן ה-18 רשם בישול שישי העונה. בדקה ה-71, 1:2 מפתיע לאורחת. פיליפ מקס קיבל כדור רוחב חמישה מטרים מהשער וברגל שמאל בעט חזק ומדויק פנימה. בדקה ה-80, 2:2. שוב היה זה פאקו אלקאסר הספרדי שהציל את המארחת עם שערו החמישי העונה, כשבכל המשחקים מתחילת העונה, נכנס כמחליף.



גצה. דקות ראשונות עם שער בכורה העונה (gettyimages)


מריו גצה, שנכנס בדקה ה-77 לדקות ראשונות העונה בליגה, כבש את השלישי לזכות המוליכה והשלים מהפך. זה עוד לא נגמר ובדקה ה-87 אוגסבורג השוותה ל- 3:3, אחרי שמיכאל גרגוריץ' האוסטרי נגח חזק משישה מטרים פנימה. שש דקות בתוך תוספת הזמן, כבש אלקאסר את שערו השלישי במשחק והעניק למוליכה דורטמונד ניצחון דרמטי – 3:4.


האנובר – שטוטגרט 1:3

בובי ווד, האמריקאי של המארחת, העלה את קבוצתו ליתרון 0:1 בדקה ה-30. דקה אחת בתוך תוספת הזמן של המחצית הראשונה, כבש ווד את שערו השני וקבע 0:2 להאנובר. שטוטגרט לא ויתרה ובדקה ה-50 כבש מריו גומז הוותיק שער והחזיר אותה למשחק. אילאס בבו מטוגו, כבש את השלישי להאנובר דקה בתוך תוספת הזמן וקבע את תוצאת המשחק.



ווד חוגג צמד נהדר (gettyimages)


מיינץ – הרטה ברלין 0:0
התיקו הותיר את הרטה ברלין במקום הרביעי בטבלה, מיינץ נשארה במקום השמיני.


דיסלדורף – שאלקה 2:0

שאלה שפתחה את העונה עם חמישה הפסדים וזכתה בשבוע שעבר בניצחון ראשון העונה שחילץ אותה מהמקום האחרון, השיגה ניצחון שני ברציפות, הפעם בחוץ. ווסטון מקני האמריקאי כבש מקרוב בדקה ה-48 והעלה את האורחת ליתרון 0:1. בדקה ה-53 כבש גוידו בורגשטאלר את השער השני לזכות שאלקה וביסס את ניצחונה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי