ניקו קובאץ' עלול לסיים את תפקידו בבאיירן מינכן באופן מיידי

ניקו קובאץ'
ניקו קובאץ' | Gettyimages

הלחץ אצל אלופה גרמניה עלה מדרגה אחרי התבוסה 3:0 לגלדבאך, בתקשורת הגרמנית עוסקים במעמדו המעורער של המאמן שעדיין לא הפנים את מצבו: "מניח שיתנו לי תמיכה". מתיאוס: "מעולם הם לא היו כה חלשים". צפו

(גודל טקסט)
רק סנסציה תציל כנראה את עורו של ניקו קובאץ' מפיטורים בבאיירן מינכן ולפי כלי תקשורת בגרמניה זה עלול להיות מיידי. ה"בילד" כתב שקובאץ' נלחם על הג'וב שלו. המאמן הקרואטי שכל כך הצליח באיינטרכט פרנקפורט נכנס כנראה לנעליים גדולות מדי. באיירן הפסידה אתמול למנשנגלדבאך 3:0 באליאנץ ארינה והנוצחה משחק שני ברציפות בליגה לראשונה מאז 2015.


פרשן "סקאי הגרמני", לותר מתיאוס אמר: "מעולם לא ראיתי את באיירן חלשה כל כך. זה לא קשור לכדורגל המודרני. אין תשוקה, אין התלהבות. שפת הגוף היא שהשחקנים לא רוצים בכלל להיכנס לעימותים על המגרש. מקבוצה כמו באיירן אני מצפה לפתרונות וכרגע אין להם". ראשי באיירן נמנעו מהודעות רשמיות ושוחחו עם המאמן. 


באיירן רשמה משחק רביעי ברציפות ללא ניצחון בכל המסגרות אחרי שסיימה קודם באלופות ב-1:1 מול אייאקס. רצף כזה קרה לה לאחרונה רק באפריל 2017 לפני שתי עונות כשכבר היתה אלופה. רק לפני תשע שנים, בתחילת העונה עם לואיס ואן חאל על הקווים סבלה מרצף דומה. "הכל רותח ובוער בבאיירן", נאמר ב"בילד". בעיתון מאשימים את קובאץ' שאיבד את חדר ההלבשה, שיטת הרוטציה שלו ערערה את השחקנים. כל הלחץ עליו אחרי שבאיירן זכתה בשש אליפויות רצופות והיא לא יכולה להרשות לעצמה יכולת כזאת.


"I know that I am at #FCBayern and the time you get is different to other places."

Niko Kovac sounded somewhat fearful about his future at the #Bundesliga giants after another defeat. pic.twitter.com/FuUUPtv2dw

— Omnisport (@OmnisportNews) October 7, 2018


"קיקר" כתב שהמאמן נראה חיוור אחרי המשחק ואמר: "זו האחריות שלי. אני צריך לעמוד בתנאי התפקיד. הנשיא ואלי האנס והיו"ר קרל היינץ רומניגה תמכו בי ב-7 המשחקים הראשונים (באיירן לא הפסידה בהן) אז אני מניח שיתנו לי תמיכה גם עכשיו אחרי 4 משחקים רעים. אנחנו צריכים לעבוד ולהשתפר ואז גם נכבוש שערים".


"כולנו מנסים, אבל לא מצליחים להביא את זה לידי ביטוי כקבוצה במגרש". למרות דבריו, העיתון כתב שמול מנשנגלדבאך חסרו רעיונות, שיטת משחק ברורה, קצב מהיר. רק הגבהות לרחבה. "זה כדורגל שמפגינות קבוצות תחתית ולא אלופה גאה". העיתון גם כתב: "לא ברור האם בחדר ההלבשה הכל בסדר ומי עדיין תומך במאמן". 


מנואל נוייר אמר: "התחלנו טוב ואחרי זה כבר רצנו אחריהם. השער השני היה כמו סטירה לפנים. זו לא באווריה האמיתית וזה לא מספיק". בשער הראשון מנשנגלדבאך מסרה 10 מסירות ביניהם בלי שבאיירן לקחה את הכדור. מדהים. ג'ושוע קימיך אמר: "לא היו לנו אפילו הזדמנויות לכבוש. המאמן מנסה לדחוף אותנו. זה מדהים כמה ביטחון עדיין יש לו". לארס שטינדל שכבש את השער השני לאורחים חזר אחרי חמישה חודשים למגרשים ואמר: "ידענו שיש לנו הזדמנות לעצור את חגיגות האוקטוברפסט ולנצח באליאנץ זה דבר נדיר בשנים האחרונות". טיאגו צייץ מסר מרגיע לכולם בגרמנית: "בזמנים טובים ורעים כולנו ביחד". 


In guten wie in schlechten Zeiten, wir halten zusammen! @FCBayern#MiaSanMiapic.twitter.com/xHQWHRE4TS

— Thiago Alcantara (@Thiago6) 6 באוקטובר 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי