נשיא באיירן מינכן הצהיר: "אגן על קובאץ' עד המוות"

ניקו קובאץ'
ניקו קובאץ' | AFP

אולי האנס הודיע כי המאמן לא ישלם את המחיר למרות ה-3:0 המביך למנשנגלדבאך והירידה למקום השישי בבונדסליגה: "לא משנה מה יקרה בשבועות הקרובים, אני לצדו"

(גודל טקסט)

באיירן מינכן נמצאת בעיצומו של משבר שדרדר את הקבוצה עד למקום השישי בבונדסליגה אחרי שני הפסדים רצופים, אבל אם בשנה שעברה פוטר קרלו אנצ'לוטי בעקבות 3:0 נגד פאריס סן ז'רמן בליגת האלופות, הפעם נראה שמעמדו של ניקו קובאץ' יציב על אף ארבעה משחקים ללא ניצחון בכל המסגרות.

נשיא המועדון אולי האנס לא רק נותן לו גב, אלא גם יצא בהצהרה לא שגרתית לפיה "אגן על המאמן עד המוות". לפני כמה ימים נשאל הנשיא על שיטת הרוטציה של האנס בבאיירן ואמר: "זו ההחלטה שלו. בסופו של דבר אם זה לא יילך, הוא יישלם בראשו". מובן שנשמע היה שזו אזהרה למאמן ואחריה גם הגיע ההפסד 3:0 למנשנגלדבאך ונראה היה שלקובאץ' נותרו בסך הכל כמה שעות כדי לארוז מזוודות, אבל כנראה שלא כך הדבר.

בראיון ל"קיקר" הסביר האנס שחשב פעם שנייה על הנושא לפני שיצא בהצהרה: "יש לנו שקט נפשי. אנחנו נגן על קובאץ'. לא חשבתי לרגע לפטרו. אני עומד כסלע לצידו ולא משנה מה יקרה בשבועות הקרובים". הקרואטי יכול להיות שקט אם האיש הכי חזק במעודון מדבר כך בגלוי. גם המנהל הספורטיבי חסן סלהמידיז'יץ' אמר: "קובאץ' לא אשם במצב. זו האחריות של כולנו להשתפר".

אתמול הקבוצה חגגה ב"אוקטוברפסט" המסורתי במינכן, למרות שאין למועדון יותר מדי סיבות לחגוג עם תוצאות כאלה. קובאץ' כאמור יישאר המאמן, אבל יתקשה לעבוד עם שחקניו בפגרת הנבחרות מכיוון שרק תשעה לא ייצאו לייצג את מדינותיהם – השוערים סוון אולרייך, כריסטיאן פרוטכל ורון-טורבן הופמן, אריאן רובן שפרש מנבחרת הולנד, פרנק ריברי, סנדרו ואגנר, חאבי מרטינס, סרז' גנאברי וראפיניה שחוזר מפציעה. המשחק הבא של באיירן יהיה מול וולפסבורג ב-20 באוקטובר בחוץ. אם הקבוצה תפסיד ייתכן שהאנס ישנה את דעתו.


התייצבו כרגיל לחגיגה המסורתית. שחקני באיירן ומשפחותיהם (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי