צפו: חמישייה היסטורית ללוקה יוביץ' ב-1:7 של פרנקפורט

לוקה יוביץ'
לוקה יוביץ' | Gettyimages

טוואטחה לא נכלל בסגל וצפה בחבריו דורסים את פורטונה דיסלדורף שהידרדרה למקום האחרון. הסרבי בן ה-20 הפך לשחקן הצעיר ביותר בהיסטוריה שמרשית חמש פעמים במשחק אחד, האלר השלים עם צמד

(גודל טקסט)

המחזור השמיני בבונדסליגה יצא הערב (שישי) לדרך וגם פגרת הנבחרות לא עצרה את המומנטום הנפלא של איינטרכט פרנקפורט, בוודאי שלא את לוקה יוביץ'. נטולת טאלב טוואטחה שלא זכה להיכלל בסגל, קבוצתו של אדי הוטר רשמה ניצחון רביעי רצוף בכל המסגרות כשהביסה 1:7 את פורטונה דיסלדורף כשמעל כולם ניצב הסרבי בן ה-20 לוקה יוביץ', החלוץ שהגיע לפרנקפורט מבנפיקה ב-2017 והפך לצעיר ביותר בהיסטוריית הליגה שכובש חמישייה. יוביץ' הגיב באופן נרגש על הישגו האישי יוצא הדופן.

האורחת מדיסלדורף זכתה לתמיכה מאסיבית של אוהדים, אבל התפרקה כבר במחצית הראשונה ושקעה אל המקום האחרון עם חמש נקודות בלבד במאזנה, כמו גם שטוטגרט והאנובר שטרם שיחקו. סבסטיאן האלר כבש ראשון בפנדל בדקה ה-20 אחרי שימוש ב-VAR, אבל אז לוקה יוביץ' השלים צמד עוד לפני ההפסקה (26 ו-34) וגם בפתיחת המחצית השנייה הקצב הרצחני של המארחים נמשך וגם האלר השלים צמד בדקה ה-50.

חשבתם שזה הסוף? דיסלדורף הגיבה במיידי עם שער מצמק של דודי לוקבאקיו בדקה ה-53, אבל יוביץ' כבר חגג שלושער נפלא בדקה ה-55 ובדקות 69 ו-72 הפך זאת לחמישייה סנסציונית וקבע את תוצאת המשחק. ליוביץ' שבעה שערים העונה, משמע כבש רק פעמיים בשבעת המחזורים הקודמים וגם הוסיף שני שערים בליגה האירופית. למעשה לפני הפגרה הוא כבש שלושה משחקים ברציפות וכעת השלים משחק רביעי עם כיבוש, ועוד איזה כיבוש.


יוביץ' והאלר חוגגים. הצגה של איינטרכט ובעיקר של הסרבי הצעיר (Gettyimages)

לעומת פורטונה, איינטרכט בזכות הניצחון שיפרה את מאזנה ל-13 נקודות, ארבע מהמוליכה שדורטמונד שכאמור טרם שיחקה ורק נקודה מלייפציג, גלדבאך וברמן שבמקום השני. ובאיירן מינכן? היא עקפה אותה על הפרש שערים, אבל כמובן שהכל זמני ודברים צפויים להשתנות מחר, אז תשחק כמעט כל חבורת הצמרת (חגיגה גרמנית בשבת החל מ-16:30 בספורטHD3).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי