צפו בתקציר: באיירן חזרה לנצח, אך דורטמונד נותרה בפסגה

שחקני באיירן מינכן חוגגים
שחקני באיירן מינכן חוגגים | Gettyimages

מחזור שמיני: הצהובים שחורים רשמו ניצחון רביעי ברציפות אחרי 0:4 על שטוטגרט, הירוקים לבנים ניצחו 0:2 את שאלקה והמשיכו בכושר הנהדר. האלופה גברה בעשרה שחקנים 1:3 על וולפסבורג

(גודל טקסט)
אחרי החמישייה ההיסטורית של לוקה יוביץ' בניצחון 1:7 של איינטרכט פרנקפורט על פורטונה דיסלדורף אתמול (שישי), משחקי השבת של המחזור השמיני של הליגה הגרמנית סיפקו ניצחון ראשון של באיירן מינכן אחרי שלושה מחזורים כשהיא גברה 1:3 על וולפסבורג, בורוסיה דורטמונד עם ניצחון רביעי ברציפות כשהיא הביסה 0:4 את שטוטגרט, ורדר ברמן שנייה אחרי 0:2 על שאלקה, ר.ב. לייפציג סיימה בתיקו 0:0 מול אאוגסבורג והופנהיים ניצחה 1:3 את נירנברג.


וולפסבורג – באיירן מינכן 3:1
אלופת גרמניה שלא ניצחה את שלושת משחקי הליגה האחרונים רצתה לצאת מפולקסווגן ארנה עם שלוש נקודות. רוברט לבנדובסקי כבש ראשון בדקה ה-30 והכפיל את התוצאה בדקה ה-49, אך שמונה דקות לאחר מכן רובן קיבל צהוב שני והותיר את האורחים בעשרה שחקנים. וולפסבורג צימקה ל-2:1 אחרי שער של ווגורסט בדקה ה-63, אבל זה היה היום של לבנדובסקי. הפולני העביר כדור רוחב נפלא לחאמס רודריגס שכבש את שערו השלישי העונה שהבטיח ניצחון לקבוצתו של ניקו קובאץ'.


שטוטגרט – בורוסיה דורטמונד 4:0
מוליכת הטבלה ממשיכה לדרוס את קבוצות הליגה אחרי ניצחון רביעי ברציפות על הקבוצה מתחתית הטבלה. מלך הבישולים של הליגה, ג'יידון סאנצ'ו העלה את האורחים ליתרון בדקה השמינית ורבע שעה לאחר מכן מרקו רויס כבש את השער השני לזכות דורטמונד. בדקה ה-25 פאקו אלקאסר הצטרף לחגיגה כשכש את שערו השביעי העונה בצ'יפ מושלם מעל רון-רוברט צילר. השער הרביעי הגיע בדקה ה-85 מרגלו של מקס פיליפ שקבע את תוצאת המשחק והותיר את קבוצתו במקום הראשון בטבלה.


Die Statistiken zum Spiel. #VFBBVBpic.twitter.com/Nn9QiyXpC9

— Borussia Dortmund (@BVB) October 20, 2018

שאלקה – ורדר ברמן 2:0

ברמן כבר עם ניצחון ליגה שני ברציפות ורביעי בחמשת המשחקים האחרונים, שהעלה אותה למקום השני בבונדסליגה, שלוש נקודות בלבד מהמוליכה בורוסיה דורטמונד. צמד של מקס אגשטיין (43, 66) הספיק כדי להעניק ניצחון ולהוריד את שאלקה למקום ה-16.


תוצאות נוספות
ר.ב. לייפציג – אאוגסבורג 0:0


באייר לברקוזן – הנובר 2:2
כבשו לבאייר לברקוזן: לארס בנדר (34) וכרים בלערבי (90+4). כבשו להנובר: פלורן מוליסה (25) ופליפה (54)


נירנבג – הפונהיים 3:1
כבשו לנירנבג: האנו ברנס (18). כבשו להפונהיים: רייס נלסון (50, 57) ואדם סולואי (67)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי