צפו בתקציר: מהפך אדיר לדורטמונד ב-2:3 על באיירן מינכן

מרקו רויס, אקס ויטסל
מרקו רויס, אקס ויטסל | Gettyimages

משחק משוגע בפסגת הבונדסליגה: צמד של לבנדובסקי (26, 53) הוביל את אלופת גרמניה לניצחון חוץ יקר על המוליכה, אבל במחצית שנייה ענקית רויס השווה פעמיים בפנדל (49) ובבעיטה אדירה (67), ואלקסאר קבע מהפך (73)

(גודל טקסט)
כל הציפיות הבטיחו משחק ענק בגרמניה, ולא התאכזבנו. בורוסיה דוטמונד ניצחה הערב (שבת) 2:3 את באיירן מינכן בקרב איכותי שלא נשכח עוד הרבה הרבה זמן.


עם עשרות אלפי אוהדים ביציעים, האווירה היתה נהדרת עוד לפני שריקת הפתיחה וכמובן לתוך המשחק, שלקח את הזמן שלו כדי להתעורר. אחרי 26 דקות של גישושים באיירן יצאה להתקפה נהדרת שהסתיימה עם הגבהה של סרג' גאנברי לראש של רוברט לבנדובסקי, שכבש בנגיחה. המחצית הראשונה הסתיימה עם השער הבודד הזה, שלא היה רמז למה שעתיד לבוא.


עם החזרה לכר הדשא מרקו רויס השווה בפנדל (49), אבל השוויון החזיק בסך הכל ארבע דקות לפני שלבנדובסקי סיים עוד התקפה מושלמת של אלופת גרמניה עם צמד בעוד נגיחה. המארחת לא ויתרה, ולאחר החמצה מזעזעת של רויס הוא השלים צמד משלו בדקה ה-67 ממסירה נהדרת של לוקאש פישצ'ק. וכדי להוכיח את עליונותה של דורטמונד במחצית השנייה, הגיע פאקו אלקסאר – ששוב נכנס כמחליף – והכניע את נוייר פעם נוספת (73), מעלה את קבוצתו ל-2:3 אדיר. לבנדובסקי עוד כמעט השווה בפנדל עמוק בתוספת הזמן (95) אבל הקוון היה עירני והניף את הדגל.


הפער בין הקבוצות עומד כעת על 7 נקודות, כשדורטמונד מוליכה את הליגה ללא הפסד ועם ממוצע שערים של שלושה למשחק. מהעבר השני, באיירן עם 20 נקודות קרובה יותר למקום התשיעי מאשר לראשון ולא ברור מה צריך לקרות כדי שהקבוצה של ניקו קובאץ' תתעורר.





האווירה היתה מחשמלת בזיגנאל אידונה פארק (Gettyimages)


שחקני דורטמונד חוגגים. מהפך מושלם (Gettyimages)
שחקני דורטמונד חוגגים. מהפך מושלם (Gettyimages)


תוצאות נוספות

הופנהיים – אאוגסבורג 1:2



פרייבורג – מיינץ 3:1



ורדר ברמן – בורוסיה מנשנגלדבאך 3:1 (לחצו כאן וצפו בתקציר)



פורטונה דיסלדורף
– הרטה ברלין 1:4



נירנברג – שטוטגרט 2:0

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי