האם לבאיירן יש עדיין סיכוי להתאושש ולזכות באליפות?

בורוסיה דורטמונד מול באיירן מינכן
בורוסיה דורטמונד מול באיירן מינכן | Gettyimages

פער שבע הנקודות מהפסגה וההפסד לדורטמונד לאחר שכבר הובילה פעמים, מלמדים שנפל דבר אצל אלופת גרמניה בשש השנים האחרונות. דני דבורין על באיירן מינכן

(גודל טקסט)

המשחק הכי דרמטי ואולי הכי חשוב אתמול בליגות הבכירות באירופה הסתיים בניצחון אדיר של דורטמונד, 2:3 על באיירן מינכן. דורטמונד, שהגיעה למשחק עם הובלה של ארבע נקודות, ברחה לבאיירן בסיומו לשבע נקודות. האם באיירן, אלופת גרמניה, תמשיך לאבד גובה? והאם לאחר זכייה בשש אליפויות רצופות היא עלולה לאבד השנה את הכתר? לא פלא שמאוד לא שקט גם בחדר ההלבשה של באיירן

משהו לא טוב עובר על הכדורגל בגרמניה. זה התחיל הקיץ, כאשר הנבחרת הלאומית, שבאה למונדיאל כאלופת העולם המכהנת, איכזבה קשות והודחה מוקדם מהצפוי. זה נמשך עתה עם היחלשותה הברורה של באיירן מינכן, שצברה עד כה בליגה רק 20 נקודות מתוך 33 אפשריות.

בעוד שדורטמונד, עם 27 נקודות, צועדת בראש, עדיין ללא שום הפסד, ספגה באיירן כבר שלושה הפסדים, לעומת ארבעה הפסדים בכל משחקי הליגה של העונה שעברה. במשחק אתמול באיירן הובילה הקבוצה פעמיים בחוץ נגד דורטמונד, אבל בסיום נכנעה לה. למהפך שלילי שכזה באיירן אינה רגילה. מבחינתה, הוא כמובן אינו דבר של מה בכך. אפילו בורוסיה מנשנגלדבך מקדימה אותה כרגע בטבלה ,עם מאזן של 23 נקודות.

למרות זאת, חשוב לזכור שהליגה רחוקה מסיומה ואין לזלזל בכוחו של אריה שנחלש. בספורט ישנן תקופות טובות יותר וטובות פחות, וקבוצה גדולה יודעת למצוא את הדרך לתקן קלקולים ולהתגבר על בעיות. ניסיון רב שנים הוא מהכלים המאפשרים לה זאת, אם כי לא תמיד הדברים נעשים בקלות ובמיידיות. כרגע, טבלת הבונדסליגה, שמראה על פער של 7 נקודות בפסגה לטובת דורטמונד, נראית כמו משהו שלא ראינו מזמן. האם היא גם מסמלת שינוי? 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי