בדורטמונד חגגו, בחדר ההלבשה של באיירן נזרקו חפצים

שחקני דורטמונד חוגגים
שחקני דורטמונד חוגגים | Gettyimages

במוליכת הבונדסליגה לא הסתירו את השמחה לאחר ה-2:3 הענק על האלופה, אך המאמן פאברה נשאר על הקרקע: "הכל עוד פתוח". אצל הבווארים בינתיים התחולל בלאגן, קובאץ': "היה חסר לנו מזל". כיסאו של המאמן נראה יציב

(גודל טקסט)
משחק ענק, מהפכים, שיברון לב וניצחון גדול. הכל היה ב-2:3 של דורטמונד אתמול (שבת) על באיירן ב"זיגנל אידונה פארק", אחריו המוליכה פתחה כבר פער של שבע נקודות על פני יריבתה.


הכיסא של המאמן ניקו קובאץ' עדיין לא מתנדנד, כיוון שבבאיירן דווקא היו מרוצים מהיכולת שלהם וטוענים שההפסד היה בעיקר בגלל שהמזל לא חייך אליהם. יו"ר המועדון קרל היינץ רומניגה אמר: "שיחקנו כדורגל ברמה הכי גבוהה. גם אם הפסדנו, אי אפשר להאשים אף אחד". לפי הדיווחים ב"בילד", בחדר ההלבשה של באיירן היו הרבה עצבים. ג'רום בואטנג ננכס לחדר ההלבשה בכעס, טרק את הדלת וחפצים נזרקו בחדר מרוב עצבים. אחד השחקנים צעק: "פאק, כל פעם אותו שיט".


ג'ושוע קימיך אמר: "לא הצלחנו לתקן את הטעויות במשך 90 דקות. במחצית השנייה הזמנו אותם להציג את היכולת הטובה שלהם". לפי הדיווחים, חמאס רודריגס ישב 90 דקות על הספסל כעונש לאחר שאיחר בשמונה דקות לאימון האחרון והתעמת עם המנהל המקצועי חסן סליהמידז'יץ'. המנהל המקצועי הכחיש את הסיפור וטען: "הוא לא איחר. הוא היה פצוע מעט והיו לו כמה בעיות ולכן לא שיחק".


All For One and One for All pic.twitter.com/2A1i68vX2E

— Borussia Dortmund (@BlackYellow) 10 בנובמבר 2018


מנואל נוייר עקץ: "כולנו יכולים לקרוא את הטבלה ולהבין איפה אנחנו עומדים והיכן דורטמונד עומדת". ניקו קובאץ' טען: "היינו מצוינים. לרוע המזל זה הסתיים בהפסד. היה מגיע לנו לפחות תיקו". הוא סירב להאשים את השחקנים שלו שהרימו ידיים בסיום.


בדורטמונד חגגו את הניצחון. הקפטן מרקו רויס שכבש צמד סיפר: "זה היה משחק גדול והנאה גדולה לעמוד על כר הדשא". מאמן הקבוצה אמר: "המחצית הראשונה היתה זוועה עבורנו, אבל במחצית שינינו כמה דברים". השינויים שלו, כמו החלפת מאריו גמה בדקה ה-60 על ידי פאקו אלקסר שכבש את שער הניצחון, עבדו בגדול.


פאברה סירב לומר שהמירוץ לאליפות הסתיים. למרות שדורטמונד ראשונה ובאיירן רק שלישית, הוא אמר: "הכל עוד פתוח. באיירן יכולה לחזור, בעיקר כשהם משחקים כפי ששיחקו היום".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי