דורטמונד מימשה את האופציה על אלקסר: "חלק מהקבוצה"

פאקו אלקאסר
פאקו אלקאסר | Gettyimages

הספרדי שהצטיין במדי מוליכת הבונדסליגה העונה ימשיך בקבוצה עד 2023 אחרי שראשיה החליטו לממש את אופציית רכישתו תמורת 21 מליון יורו בלבד. הספרדי אמר: "ההחלטה לעבור לדורטמונד היתה הנכונה ביותר עבורי"

(גודל טקסט)
אחד השידוכים היותר מוצלחים הקיץ הגיע מכיוון לא צפוי, עם הצלחתו המסחררת של פאקו אלקסר בבורוסיה דורטמונד. החלוץ, שהושאל בקיץ האחרון אל הקבוצה מברצלונה עם אופציה לרכישה, הציג יכולת פשוט פנטסטית וכבש עד כה שמונה שערי ליגה כשברוב רובם לא שיחק 90 דקות.


בשל כך, הודיעה היום (שישי) מוליכת הבונדסליגה לקבוצתו הקודמת ברצלונה על כך שתממש את הארכת חוזהו של הספרדי ותרכוש אותו ב-21 מיליון יורו. 
המנהל הספורטיבי של הקבוצה מיכאל צורק סיפר כי נערכה פגישה בין הצדדים בה סוכמה רשמית העברת השחקן: "הודענו לברצלונה שנממש את הזכות על אלקסר. פאקו הפך לחלק חשוב בקבוצה שלנו" אלקסר אמר בתגובה: "ההחלטה לעבור לדורטמונד היתה הנכונה עבורי".


דורטמונד כבר שילמה על השחקן דמי השאלה בסך שני מיליון יורו, כך שהמחיר הסופי הוא 23 מיליון יורו. בהתחשב בתרומה של חלוץ ולנסיה לשעבר עד כה לגרמנים, לגילו (25) ולשוק הנוכחי, מדובר במחיר מצחיק. ברצלונה עוד עשויה לקבל חמישה מליון יורו נוספים במסגרת העסקה. 


הנהלת דורטמונד הייתה יכולה לחכות לפי החוזה עד יוני 2019, אבל העדיפה לממש כעת את האופציה ותחתים את השחקן על חוזה עד 2023. עם החתמת אלקסר, יעלה סך הרכש של דורטמונד לעונה הנוכחית ל-100 מיליון יורו לעומת 40 מיליון יורו שהכניסה לקופתה, אך יש לה מספר שחקנים צעירים שכבר עושים רושם שיהיו בעלי ערך רב בעתיד כמו ג'יידון סאנצ'ו, אלקסר וכמובן כריסטיאן פולישיץ'. לדורטמונד לא היתה בעיה לממן את הרכש העונה אחרי שסגרה מספק עסקאות רווחיות כמו מכירתם של עוסמן דמבלה לברצלונה ופייר-אמריק אובאמיינג לארסנל ב-160 מיליון יורו.


#Alcacer2023pic.twitter.com/kmT5FQbPqO

— Borussia Dortmund (@BVB) 23 בנובמבר 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי