צפו בתקציר: הרצף הרע נעצר, 1:3 לוורדר ברמן על דיסלדורף

שחקני ורדר ברמן חוגגים
שחקני ורדר ברמן חוגגים | Gettyimages

סרג'נט הצעיר עלה מהספסל בדקה ה-76 ובדקה ה-78 כבש את שער הניצחון, לאחר שמהוואלד (20) והרניק (71) הבקיעו למארחת. לוקבאקיו (43) רק השווה זמנית. ברמן חזרה לנצח אחרי חמישה משחקים ברציפות

(גודל טקסט)

המחזור ה-14 בבונדסליגה נפתח היום (שישי) עם משחק אחד בין ורדר ברמן לדיסלדורף שנגמר בניצחון המארחת 1:3. בספרד לגאנס וחטאפה נפרדו בתיקו 1:1, בעוד המשחק בצרפת בין מונאקו לניס נדחה למועד לא ידוע.

ורדר ברמן – דיסלדורף 1:3
ברמן פתחה את העונה מצוין, אבל התדרדרה בתקופה האחרונה וכעת מנסה למצוא את דרכה חזרה לצמרת. מי שעזר לה בניסיון הזה הפעם הוא קווין מהוואלד, שבדקה ה-20 קיבל כדור ממקס קרוסה מחוץ לרחבה ושלח אותו לרשת. דיסלדורף קיבלה הזדמנות להשוות בפנדל (43), וניצלה אותה עם ביצוע מדויק של דודי לוקבאקיו.

בדקה ה-71 מרטין הרניק, שנכנס רק 11 דקות קודם לכן, הגיע ראשון להדיפה של שוער דיסלדורף ודחק פנימה את הריבאונד. אבל אם הרניק חשב שהוא יהיה המחליף שיביא לוורדר ברמן את שער הניצחון, הגיע ג'ושוע סרג'נט האמריקאי שנכנס בדקה ה-76 ושתי דקות לאחר מכן, בנגיעה הראשונה שלו בכדור, נגח פנימה את השלישי.

עם הניצחון, ברמן עצרה רצף של נקודה בודדת בחמישה משחקי בונדסליגה ועלתה למקום השביעי, כשבשבוע הבא תתארח אצל דורטמונד המוליכה. העולה החדשה, לעומת זאת, נועלת את הטבלה ונותרה עם שני ניצחונות בלבד מתחילת העונה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי