צפו: 1:2 לדורטמונד בדרבי נגד שאלקה, באיירן הביסה את נירנברג 0:3

ג'יידון סאנצ'ו
ג'יידון סאנצ'ו | Gettyimages

מוליכת הטבלה התקשתה, אך שער מאוחר של סאנצ'ו העניק שלוש נקודות יוקרתיות. צמד של לבנדובסקי ושער נוסף של ריברי סידרו לבווארים ניצחון בית חלק. לייפציג הובסה 3:0 בפרייבורג, 2:2 בין וולפסבורג להופנהיים

קבוצות: שאלקה
(גודל טקסט)
אחרי שברמן ניצחה את דיסלדורף 1:3, המחזור ה-14 בבונדסליגה נמשך הערב (שבת) עם שישה משחקים. במוקד, בורוסיה דורטמונד ניצחה את שאלקה 1:2 בחוץ בדרבי ושמרה על פער של תשע נקודות מבאיירן מינכן, שהביסה את נירנבג 0:3.


התוצאה המפתיעה של הערב הגיעה מפרייבורג, שם הקבוצה המקומית הביסה את לייפציג 0:3. וולפסבורג והופנהיים נפרדו ב-2:2, לברקוזן גברה על אאוגסבורג 0:1 והרטה ברלין ניצחה 0:1 את איינטרכט פרנקפורט המאכזבת. 


באיירן מינכן – נירנברג 0:3

צמד של רוברט לבנדובסקי (9 ו-26) ושער בכורה העונה בליגה של פרנק ריברי (58) סידרו לבאיירן מינכן שלוש נקודות קלות בבית אחרי שלושה משחקי בונדסליגה ללא ניצחון. האלופה טיפסה זמנית למקום השני בטבלה, אך היא רחוקה לא פחות מתשע נקודות מהמוליכה בורוסיה דורטמונד. 


HEIMSIEG! #FCBFCNpic.twitter.com/WhjtZYghNt

— FC Bayern München (@FCBayern) December 8, 2018


שאלקה – בורוסיה דורטמונד 2:1 (לחצו כאן וצפו בתקציר)

הכל הולך לדורטמונד, שנראית נהדר והשיגה ניצחון חוץ יוקרתי בדרבי הודות לשער מאוחר של ג'יידון סאנצ'ו הנפלא (83). תומאס דילייני העלה את האורחת ליתרון (7), דניאל קאליגיורי רק איזן זמנית עם בעיטת עונשין מדויקת מ-11 מטרים (64). מוליכת הטבלה השיגה שלוש נקודות בפעם החמישית ברציפות ולא נראה שהיא מתכוונת לעצור בקרוב.


D E R B Y S I E G ❗️@s04 Borussia Dortmund 1️⃣-2️⃣

pic.twitter.com/7zWOKKKmyg

— Borussia Dortmund (@BVB) December 8, 2018


הרטה ברלין – איינטרכט פרנקפורט 0:1
קבוצתו של אדי הוטר מתחילה לאבד גובה בעקבות הפסדה השני ברציפות נגד הקבוצה מבירת גרמניה. הכישרון הצעיר מרקו גרוייץ', שמושאל מליברפול כבש את שער הניצחון להרטה ברלין שנצמדה פרנקפורט בצמרת הבונדסליגה. טאלב טוואטחה ישב על הספסל של האורחים ולא שותף בהתמודדות.


93': JAAAAAAAA! JAAAAAAAAAAA! JAAAAAAAAAAAA! #Heimsieg – das ist verdammt schön, verdammt wichtig! Sauberes Ding, Herthaner!
—–#BSCSGE 1:0 #hahohepic.twitter.com/six2NXpslw

— Hertha BSC (@HerthaBSC) December 8, 2018


תוצאות נוספות
פרייבורג – לייפציג 0:3

לברקוזן – אאוגסבורג 0:1

וולפסבורג – הופנהיים 2:2

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי