צפו בתקציר: וולפסבורג ניצחה 0:2 את נירנברג שמסתבכת בתחתית

וולפסבורג נגד נירנברג
וולפסבורג נגד נירנברג | Gettyimages

שערים של גרינצ'ק (58) וברקאלו (90+4) הובילו להפסד ביתי נוסף של העולה החדשה שבעקבותיו נשארה צמודה לשטוטגארט הנמצאת מתחת לקו האדום. בספרד: סלטה ויגו ולגאנס נפרדו בתיקו 0:0

קבוצות: וולפסבורג
(גודל טקסט)
המחזור ה-15 של הבנודסליגה, אחד לפני סיום הסיבוב הראשון ופגרת החורף, נפתח הערב (שישי) עם ניצחון 0:1 בחוץ של וולפסבורג על העולה החדשה נירנברג שרושמת רצף מאכזב של תשעה משחקים ללא ניצחונות שמתוכם הפסידה לא פחות מחמישה.


אחרי מחצית ללא שערים דניאל גרינצ'ק כבש ראשון בדקה ה-58 אחרי שניצל הגנה רפויה של המארחת שהוכיחה פעם נוספת מדוע ספגה את כמות השערים הגבוהה מבין קבוצות הבונדסליגה. נירבנרג חיפשה את השוויון בדקות הסיום אך ברקאלו בן ה-20 עקץ עם מתפרצת שהכפילה את היתרון של האורחים.



כבש נגד האקסית. דניאל גרינצ'ק (Gettyimages)


וולפסבורג שנמצאת בכושר נהדר למרות רצף המשחקים הקשה במחזורים האחרונים, עלתה באופן זמני אל המקום השמיני כשהיא רחוקה שלוש נקודות בלבד מר.ב. לייפציג מהמקום הרביעי. לעומתה נירנברג לא הצליחה לברוח מהמקום ה-15 בליגה ולא מן הנמנע שבסיום המחזור היא תרד אל מתחת לקו האדום ואף אל המקום האחרון.


סלטה ויגו – לגאנס 0:0
במשחק שפתח את המחזור ה-16 של הליגה הספרדית סלטה ויגו לא הצילחה להכניע לגאנס שלאט לאט נחלצת מהתחתית עם משחק שישי ברציפות ללא הפסד.


FINAL #CeltaLeganés 0-0

Reparto de puntos en Balaídos. pic.twitter.com/Cr8iVZ6fdE

— LaLiga (@LaLiga) December 14, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי