בגרמניה שוב מתלהבים מבאיירן, אך דורטמונד לא נלחצת

באיירן מינכן
באיירן מינכן | Gettyimages

"בילד" פירגן על ההצגה של הבווארים, שגם שברו שיא נגד האנובר: "חסרונם של אריאן רובן ופרנק ריברי לא ממש הפריע בזכות דור העתיד". המוליכה זכתה באליפות החורף, אך המאמן לוסיאן פאברה לא התרגש: "לא אומר הרבה"

(גודל טקסט)
באיירן מינכן נצמדה למקום השני אחרי שניצחה אתמול (שבת) 0:4 את האנובר בחוץ, אבל דורטמונד שמרה על פער תשע הנקודות מהאלופה לאחר שגברה 1:2 על ורדר ברמן. ב"בילד" התמוגגו מההצגה של הבווארים ומהעובדה שהם שיחקו עם צעירים רבים: "זו באיירן של העתיד", נכתב בעיתון.


החבורה הצעירה של קובאץ' גם רשמה אתמול שיא בונדסליגה העונה בבעיטות לשער – 32 פעמים איימו הבווארים על השער לעומת שלוש בעיטות בלבד של האנובר, עם שערים של ג'ושוע קימיך, דויד אלאבה, סרג' גנאברי ורוברט לבנדובסקי.


ניקו קובאץ' התמוגג בסיום: "זה היה משחק פשוט פנטסטי שלנו. ניצחון 0:4 היה מעט מדי לעומת כל ההזדמנויות שהיו לנו, אני מרגיש שלאט לאט אנחנו מתחילים להגיע לרמה שאנחנו רוצים לראות מהקבוצה". תומאס מולר אמר בסיום: "אם נמשיך לשחק ככה העונה לאוהדים שלנו וגם לשחקנים על המגרש יהיה הרבה כיף". ג'ושוע קימיך, שכבש כבר אחרי 63 שניות: "היה לנו הרכב חזק מאוד על המגרש. קינגסלי קומאן חזר מפציעה והוא מצוין, התרומה שלו לקבוצה מכרעת". ב"בילד" נכתב: "אריאן רובן ופרנק ריברי לא שיחקו בגלל פציעות ולפתע זה לא ממש הפריע".


גם בדורטמונד יש אופוריה. באיירן מנסה להלחיץ אותם עם ניצחונות, אבל הם לא נלחצים וממשיכים לנצח. אחרי הניצחון אמש 1:2 על ורדר ברמן ופער תשע הנקודות מהמקום השני, זכתה דורטמונד באליפות החורף. "חצי תואר כבר בכיס", נכתב ב"בילד". פאקו אלקאסר שבר שיא בונדסליגה כשכבש כבר 11 שערי ליגה ב-10 משחקים, כשהוא משותף רק ב-378 דקות. רק שני שחקנים בתולדות הליגה הגרמנית כבשו 10 שערים ב-11 משחקים, אבל במספר דקות גדול יותר, הורסט רובש וקלאוס מטישק. גם מרקו רויס נמצא בכושר שיא, כשהבקיע שער עשירי בחצי עונה, הקשר מעולם לא כבש כמות כזו בזמן כזה. 


3 – @paco93alcacer is only the 3rd player in #Bundesliga history to score 11 goals in his first 10 matches after Horst Hrubesch and Klaus Matischak. Olé. #BVBSVW@BlackYellowpic.twitter.com/OmvVYbGg09

— OptaFranz (@OptaFranz) December 15, 2018


שוער דורטמונד רומן בורקי, שהדף כמה הזדמנויות של ברמן אמר: "ברור שזה נחמד ההישג הזה, אבל לא נשלה את עצמנו ולא נסתנוור, העונה עוד ארוכה". אקסל ויטסל קשר הקבוצה שיבח את המאמן השוויצרי: "לא האמנתי שזה יעבוד לנו כל כך מהר. הקבוצה לומדת כל פעם משהו חדש, והקרדיט מגיע למאמן שהוא תמיד ניגש אלינו בגישה חיובית".


המנג'ר לוסיאן פאברה נשאל על אליפות החורף: "תואר שלא אומר לי הרבה. אני מרוצה מיכולתנו, אבל הכי חשוב זה להתקדם ממשחק למשחק. עם באיירן אנחנו לא יכולים להיות שקטים עד הסוף, נקווה לסיום מאושר של העונה".

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי