צפו: לייפציג התאוששה עם 1:4 על מיינץ, 1:2 לפרנקפורט על לברקוזן

יוסוף פולסן
יוסוף פולסן | Gettyimages

אחרי שהובסה במחזור שעבר מול פרייבורג והודחה מהליגה האירופית ברגע האחרון, הקבוצה של רד בול השיגה שלוש נקודות נצמדה לצמרת הגבוהה. פולסן ו-ורנר כבשו צמדים. טוואטחה לא שותף בניצחון קבוצתו

(גודל טקסט)

אחרי הניצחונות של בורוסיה דורטמונד ובאיירן מינכן, המחזור ה-15 בבונדסליגה ננעל הערב (ראשון) עם שני משחקים. לייפציג התאוששה מההדחה מאירופה והשיגה 1:4 גדול בבית נגד מיינץ, פרנקפורט ללא טאלב טוואטחה גברה על לברקוזן 1:2.

לייפציג – מיינץ 1:3
אחרי שהובסה בליגה נגד פרייבורג והודחה ברגע האחרון מהליגה האירופית, לייפציג השיגה ניצחון חשוב שהרגיע את המערכת, שמרה על המקום הרביעי והורידה את הפער ממנשגלדבאך השנייה לשתי נקודות בלבד. יוסוף פולסן המצוין הבקיע צמד (15 ו-19), קארים אוניסיאו צימק (38) וטימו ורנר קבע את תוצאת המשחק עם צמד משלו (75 ו-89). מיינץ, מנגד, נותרה במרכז הטבלה עם 19 נקודות.

פרנקפורט – לברקוזן 1:2 (לחצו כאן וצפו בתקציר)
טאלב טוואטחה ראה מהספסל את חבריו משיגים שלוש נקודות חשובות.  דני דה קוסטה כבש ראשון (55), קארים בלרבי הכפיל (57) וקארים בלרבי הצליח רק לצמק (66). פרנקפורט, שקטעה רצף של שני משחקי ליגה ללא ניצחון, נותרה במקום החמישי ושמרה על פער של שתי נקודות מלייפציג הרביעית. לברקוזן, מנגד, נוצחה לראשונה אחרי שלושה משחקים רצופים ונותרה במרכז הטבלה עם 18 נקודות.


שחקני פרנקפורט חוגגים (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי