באיירן מינכן מעוניינת בטימו ורנר, הומלס רוצה לעזוב לאנגליה

ניקו קובאץ', טימו ורנר
ניקו קובאץ', טימו ורנר | Gettyimages

אלופת גרמניה חושבת על חיזוק בינואר כשחלוץ הצעיר ולוקאס הרננדס מועמדים להצטרף. ניקו קובאץ' מרוצה מהניצחון נגד לייפציג שצמצם את הפער מדורטמונד, אך במקביל גם מודאג מפציעתו של גנאברי

(גודל טקסט)

באיירן מינכן חזרה לתמונת האליפות ומפעילה לחץ על בורוסיה דורטמונד אחרי שניצלה את הפסדה לדיסלדורף 2:1 וניצחה אתמול (חמישי) את ר.ב. לייפציג 0:1 במשחק הבית האחרון שלה ב-2018. סרג' גנאברי נפצע אתמול בדקה ה-28 ופרנק ריברי בן ה-35 נכנס במקומו וכבש את שער הניצחון בדקה ה-83 שזיכה אותו כמצטיין של המשחק. באיירן מינכן עדיין שלישית, אבל היא רחוקה שש נקודות בלבד מדורטמונד שתפגוש בשישי ב"זיגנאל אידונה פארק" את בורוסיה מנשנגלדבאך הנמצאת במקום השני (21:30, שידור ישיר בספורט1) ולאלופת גרמניה תהיה הזדמנות נוספת לצמצם את הפער מהפסגה לפני פגרת החורף.

ניקו קובאץ' אמר בסיום: "שיחקנו נגד יריבה קשה מאוד. הם עשו עבודה טובה בהגנה וחיכו לטעויות שלנו. היינו צריכים לשחק בסבלנות וידענו ששער אחד יכול להכריע את המשחק. היו לנו מצבים טובים יותר לכיבוש ואני חושב שהניצחון מגיע לנו. זה לא היה משחק הטוב ביותר שלנו, אבל כח הרצון של הקבוצה שלי הביא את הניצחון". תומאס מולר הוסיף: "ידענו את חשיבות המשחק, רצינו לשחק כדורגל יותר שוטף אבל היינו צריכים להילחם חזק והניצחון הגיע לנו". 


צמצם את הפער מהמוליכה לשש נקודות. פרנק ריברי (Gettyiames)

בבאיירן יש חששות לגבי גנאברי שאולי הפציעה שלו תהיה ארוכה אחרי שהוא היה בכושר מצוין בבאיירן במשחקים האחרונים. "נצטרך לראות ב-MRI", אמר קובאץ' אחרי המשחק. לגבי קינגסלי קומאן שיצא אף הוא בגלל פציעה אמר: "נראה לי שמדובר במכה בלבד".

בקבוצה עסוקים ברכש לינואר. בעיתון "בילד" פורסם שהבלם מאטס הומלס רוצה לעזוב כבר בחלון העברות הנוכחי אל מועדון מהפרמיירליג. למרות שפתח בשני המשחקים האחרונים של הקבוצה הבלם איבד את מעמדו בהרכב של אלופת גרמניה וצבר עד כה העונה שמונה הופעות בבונדסליגה. כמו כן, כי הידיעות לפיהן לוקאס הרננדס יגיע למועדון תמורת 80 מיליון יורו מראות שהוא לא בתוכניות של קובאץ'. לגבי עזיבתו של הרננדס אתלטיקו מדריד הכחישה את הידיעה והנשיא אנריקו סרסו טען שלוקאס רוצה להמשיך באתלטיקו מדריד, אבל אם באיירן תפעיל את סעיף השחרור שלו לקולצ'ונרוס לא תהיה ברירה.


מאטס הומלס. יעזוב בינואר? (Gettyimages)

עוד שחקן עליו מדברים בבאיירן הוא חלוץ לייפציג טימו ורנר. חוזהו בלייפציג יסתיים בקיץ 2020 כך שלייפציג תרצה לממש עליו רווחים בקיץ הקרוב. לפי ה"בילד" באיירן מינכן היא הקבוצה המובילה להחתימו. ורנר לא הכחיש אחרי המשחק אתמול כי באיירן היא אפשרות ואמר: "אין עלי לחץ. אני יכול לחשוב טוב ב-2019 מה יהיה עתידי. אם אתה משחק בגרמניה ורוצה להתקדם יש רק קבוצה אחת שאתה יכול ללכת אליה, אבל יש לי גם אופציה שאשאר בלייפציג".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי