צפו: וולפסבורג עקפה את פרנקפורט אחרי 2:3 אצל אאוגסבורג בדקה ה-89

שחקני וולפסבורג חוגגים
שחקני וולפסבורג חוגגים | Gettyimages

הזאבים הוליכו 0:2 בהפסקה, ספגו פעמיים, אבל התאוששו עם שער דרמטי שסידר ניצחון ליגה שלישי ברציפות ואת המקום בחמישי בטבלה. הבונדסליגה יצאה לפגרת החורף עם 1:1 בין הופנהיים למיינץ

(גודל טקסט)
אחרי הניצחון הגדול של באיירן מינכן בחוץ נגד פרנקפורט, המחזור ה-17 בליגה הגרמנית הגיע הערב (ראשון) לסיומו עם שני מפגשים שהוציאו את הבונדסליגה לפגרת חורף בת כמעט חודש ימים. במשחק הראשון וולפסבורג שמטה יתרון כפול, אך כבשה בדקה ה-89 וניצחה את אאוגסבורג 2:3 בחוץ ולאחר מכן נפרדו הופנהיים ומיינץ ב-1:1.


אאוגסבורג – וולפסבורג 2:3

שער דרמטי של יאניק גרהארדט (89) העניק לזאבים ניצחון ליגה שלישי ברציפות, משחק שישי ללא הפסד ואת המקום החמישי בטבלת הבונדסליגה ביציאה לפגרת החורף. מנגד, אאוגסבורג רשמה משחק ליגה שמיני ברציפות ללא ניצחון ושקעה עמוק בתחתית כשרק נקודה מפרידה בינה לבין המקום ה-16 שמוביל בסיום העונה למבחנים נגד הירידה.


ג'וסואה גווילבוגי כבש את הראשון של וולפסבורג (32), וויליאם הכפיל (42) והוריד את הקבוצות להפסדה עם 0:2. אאוגסבורג עלתה למחצית השנייה נחושה יותר וכעבור ארבע דקות היה זה רני חדירה, אחיו של סמי מיובנטוס, שצימק ל-2:1. בדקה ה-58 סרחיו קורדובה הימם את וולפסבורג וקבע 2:2, אבל המילה האחרונה כאמור הייתה שייכת לגרהארדט שסידר שלוש נקודות יקרות עם בעיטה מדויקת מקרוב.



 אחיו של סמי חדירה, רני, חוגג את הראשון של אאוגסבורג (Gettyimages)

 


יצאו לפגרת החורף מהמקום החמישי. שחקני וולפסבורג (Gettyimages)


הופנהיים – מיינץ 1:1 (לחצו כאן לצפייה בתקציר)
במשחק שהוציא את הבונדסליגה לפגרה, נפרדו השתיים ב-1:1 ששיקף את 90 הדקות וכן את יכולתן בשבועות האחרונים. קרם דמירבאי העלה את המארחים ליתרון בדקה ה-11, אבל פיליפה מאטטה איזן כעבור חמש נקודות ולמעשה קבע את תוצאת המשחק. הופנהיים נותרה שביעית עם 25 נקודות, שתיים הפרש מפרנקפורט השישית, שלוש מוולפסבורג החמישית ושש מלייפציג הרביעית, אבל בסך הכל סופרת כבר שישה משחקים רצופים ללא ניצחון. מיינץ סופרת ארבעה מחזורים ללא ניצחון, מדורגת במקום ה-12 עם 21 נקודות, שבע הפרש משטוטגרט במקום ה-16 המוליך למבחנים בתום העונה ו-10 הפרש מהאנובר ומנירנברג שמתחת לקו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי