לבנדובסקי מפתיע: "יש בהחלט אופציה שאפרוש בבאיירן מינכן"

רוברט לבנדובסקי
רוברט לבנדובסקי | Gettyimages

החלוץ הפולני, ששמו נקשר בקיץ לריאל מדריד, פ.ס.ז. וצ'לסי, אמר בראיון ב"בילד": "אני לא חושב בכלל על שינוי, מזדהה לחלוטין עם באיירן". וגם שלח עקיצה להנהלה בנושא החיזוק: "זקוקים לשחקנים ברמה הכי גבוהה"

(גודל טקסט)
חלוץ באיירן מינכן רוברט לבנדובסקי, הפתיע בראיון ב"בילד" ואמר כי הוא בהחלט רואה אופציה שהוא יישאר בבאיירן עד סיום הקריירה. זו הצהרה מפתיעה מאוד, משום שהוא שכר בשנה שעברה את שרותיו של סוכן השחקנים הישראלי פיני זהבי, ודובר על כך שיעבור בקיץ לקבוצה אחרת כאשר ריאל מדריד, פאריס סן ז'רמן וצ'לסי גילו בו עניין רב.


בסופו של דבר, ראשי באיירן ובהם הנשיא אולי הנס, אמרו שאין סיכוי שישחררו את החלוץ גם עבור 200 מיליון יורו. לבנדובסקי שחתום עד 2021 בקבוצה, יהיה בן 32 בסיום החוזה הנוכחי. הסקורר הפולני כבש העונה כבר עשרה שערים בבונדסליגה, והוסיף עוד שמונה כיבושים בליגת האלופות.


בגרמניה מתחו ביקורת בקיץ על הכוכב בגלל הדרך בה רצה לעזוב את באיירן, ואילו עכשיו אחרי חצי שנה, הוא הצהיר שהאפשרות שימשיך בבאיירן עד הפרישה היא ריאלית. בראיון אמר לבנדובסקי: "עבורי זו בהחלט אופציה לסיים את הקריירה בבאיירן. כרגע אני לא חושב בכלל על שינוי. אני מודה שבקיץ דברים אחרים היו על הפרק, אבל זה נגמר".


Robert Lewandowski: "Ending my career at Bayern is definitely an option for me. A move is not in my mind. I admit that I thought about other things last summer but now it's over" [SportBild] pic.twitter.com/01bT4TLZ2e

— Bayern & Germany (@iMiaSanMia) 31 בדצמבר 2018


החלוץ הפולני המשיך: "בהחלט ייתכן שאשאר לזמן ארוך בבאיירן. אני מזדהה לחלוטין עם באיירן במאה אחוז, כל השמועות והבעיות הוסרו מהשולחן". חיזוק בעתיד לבאיירן: "אנחנו זקוקים לשחקני חיזוק ברמה הכי גבוהה בעולם. שחקנים שיעשו אותנו טובים יותר. זה יעזור אם יביאו שחקן אחד או שניים ברמה הכי גבוהה, מאשר חמישה שחקנים טובים".



רוברט לבנדובסקי. ימשיך עד סיום הקריירה בבאיירן? (Gettyimages)

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי