סאנצ'ו לא הולך לשום מקום: "רוצה לשחק כדורגל"

ג'יידון סאנצ'ו
ג'יידון סאנצ'ו | Gettyimages

האנגלי שפתח נהדר את העונה מרוצה בגרמניה אך הבהיר: "יכולים לחשוב שהיה קל לעבור כי הולך לי טוב, אבל זה לא". על יכולת הקבוצה: "אחרי העונה שעברה היינו צריכים להוכיח את עצמנו לאוהדים"

(גודל טקסט)

ג'יידון סאנצ'ו נחשב לאחת מתגליות העונה בגרמניה ועד כה הבקיע שבעה שערים ובישל עוד עשרה ב-24 משחקים בכל המסגרות במדי בורוסיה דורטמונד, כשבנוסף זומן לסגל נבחרת אנגליה. בצל ההצלחה, הבהיר הקשר הצעיר כי הוא לא מתכוון לעזוב בקרוב את השוורצגלבן: "אני רוצה לשחק כדורגל ופה אני מקבל את ההזדמנות. כרגע אני שמח", אמר השחקן לעיתונאים.

סאנצ'ו התייחס גם למחסום השפה: "זה הדאיג אותי מאוד, אבל כשהגעתי וכולם התחילו לדבר אנגלית הרגשתי יותר בנוח. הגרמנית שלי לא הכי טובה, אבל אני צריך ללמוד. הסתגלתי טוב מאוד. ברור שכשהגעתי היה קצת קשה כי הייתי רחוק מהבית, אבל המשפחה עזרה לי עם זה וגם המועדון. לעבור לחו"ל לא היה עניין גדול, מאז שהייתי צעיר הייתי תמיד מחוץ לבית והרגשתי בנוח. חשבתי 'למה לא גרמניה?', וזה מה שקרה. כמה אנשים לא היו בטוחים כי לעזוב את הבית היה צעד גדול, אבל אני חושב שזה הצליח".

המטרות להמשך העונה: "במטרה שלי לחצי השנה של העונה היא להמשיך לנסות לצבור נקודות כי אנחנו יודעים שבאיירן ממש מאחורינו וקבוצות אחרות רוצות לקחת נקודות מאיתנו. אנחנו רק רוצים להמשיך לעבוד קשה. ברור שהעונה שעברה לא הייתה הכי טובה עבורנו אז ידענו שהעונה אנחנו צריכים להוכיח כמה דברים לאוהדים. זה היה שלב שלא היינו במיטבנו, עכשיו אנחנו בפסגה וכולם נותנים את הטוב ביותר שלהם, נלחמים עד הסוף".

מעבר של קאלום האדסון-אודוי מצ'לסי לגרמניה: "אני יכול לדבר איתו! לכל אחד יש את הדרך שלו… לעבור לגרמניה זה לא קל. אנשים יכולים לחשוב שכן בגלל שהולך לי טוב, אבל זה לא קל בכלל. צריך אופי חזק. להתמקד ולהקריב הרבה דברים כמו משפחה זה דברים שקשה לעשות".


סאנצ'ו והחברים. "אנחנו בפסגה וכולם נותנים את הכי טוב שלהם" (Gettyimages)

הדור הצעיר והמוכשר בכדורגל האנגלי: "אני לא בטוח מה קרה. אני חושב שכל שחקן צעיר באנגליה רוצה להצליח, לעזור למשפחה שלו ורק להיות מישהו שהילדים או המשפחה שלו יזכרו. העולם הראה ש שחקנים צעירים עובדים קשה ורוצים לקבל הזדמנויות. שלי הייתה להגיע לגרמניה ולשחק כדורגל".

הזימון לנבחרת אנגליה: "כשהגעתי לאצטדיון וומבלי הייתי רגוע. לא הכרתי שם אף אחד כששיחקתי. דורטמונד עזרה לי המון. לשחק עבור אנגליה זה דבר שלא אשכח לעולם, אני צריל להודות לדורטמונד על זה. בלי ההזדמנות הזאת, לא הייתי עורך הופעת בכורה". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי