קובאץ': "אנחנו רוצים לצוד את דורטמונד ולזכות באליפות"

באיירן מינכן
באיירן מינכן | AFP

באירן מינכן ניצחה 1:3 את הופנהיים במשחק שסיים את פגרת החורף, הפער מהמוליכה הצטמק לפחות זמנית לשלוש נקודות. המאמן: "המחצית הראשונה הייתה סנסציונית"

קבוצות: הופנהיים
(גודל טקסט)
הבונדסליגה חזרה וגם המכרה הוותיקה באיירן מינכן כבר במרחק של שלוש נקודות בלבד מהמוליכה דורטמונד, אחרי שניצחה את הופנהיים 1:3 במשחק שהוציא את הליגה לדרך אחרי פגרת החורף.


במחצית ראשונה ראינו הצגת של לאון גורצקה, שכבש צמד בליגה לראשונה בקריירה, ובחצי השני באיירן נלחצה קצת והופנהיים צמצמה ל-2:1, אלא ששער של רוברט לבנדובסקי, ה-11 שלו העונה, הרגיע את ראשי הקבוצה שישבו ביציע. דורטמונד תשחק היום מול לייפציג במשחק מסקרן (19:30, ישיר בספורט2) והלחץ יהיה עליה.


בעיתון "בילד" קבעו: "באיירן פתחה במצוד אחרי דורטמונד לאחר שרשמה ניצחון ליגה שישי ברציפות". המאמן ניקו קובאץ' הודה: "אנחנו הציידים, אלה שרודפים אחרי דורטמונד. המחצית ראשונה שלנו הייתה סנסציונית. הרצון שלנו הוא לשחק ככה וזה מה שאנחנו מסוגלים לעשות. ברור שאנחנו רוצים לצוד אותם ולעבור אותם. אנחנו רוצים להיות אלופים. המטרה להיות ראשונים בסיום העונה וזו התחלה טובה של החצי השני של העונה".



A first #Bundesliga brace for @leongoretzka_#DieMannschaftpic.twitter.com/NtrnyxSYAl

— Germany (@DFB_Team_EN) 18 בינואר 2019


באיירן הבריקה בחצי הראשון עם 60 אחוזי החזקה בכדור ו-14 בעיטות לשער לעומת שלוש בלבד של הופנהיים, ששוערה אוליבר באומן היה השחקן שנגע הכי הרבה בכדור אחרי 45 דקות. גם הצבת השחקנים במגרש לפי "בילד" עבדה מצוין. ניקולאס זולה ומאטס הומלס בלמים ולאון גורצקה עושה משחק. אפילו פרשן "יורוספורט" לותר מתיאוס התמוגג: "מחצית ראשונה פנטסטית, היה כיף לראות אותה". הבעיה של באיירן הייתה שבמחצית שנייה יוליאן נאגלסמן, במשחקו המאה כמאמן (הכי צעיר בליגה שעשה זאת בגיל 31) לא ויתר. ניקו שולץ כבש וצמצם והמחליף אדם זלאיי סחט ממנואל נוייר הצלה ברמה עולמית.


באיירן של המחצית הראשונה של העונה הייתה נכנעת, אבל לבנדובסקי הסיר חשש וגורצקה אמר בסיום: "היכולת שלנו הייתה טובה. המחצית השנייה הייתה קצת מלחיצה, אבל יכולנו לסיים מוקדם יותר אחרי כדור קרן ולכבוש עוד שער".



לבנדובסקי. הסיר את החשש בחצי השני (AFP)


באומן שמנע תבוסה הודה: "לא היינו טובים מספיק. שיחקנו יותר מדי הגנתי ואם אתה מפחד מבאיירן אתה מקבל בראש. הם נראים קבוצה אחרת מאשר לפני חודשיים-שלושה". באיירן מקווה לחזור על שנת 1986, כאשר פתחה את הסיבוב השני בפיגור שש נקודות מוורדר ברמן וזכתה באליפות. זו פעם ראשונה מאז עונת 2010/11 שהיא לא אלופת החורף.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי