קובאץ': "הפער מדורטמונד לא קטן, אבל לא נרים ידיים"

אלפונסו דייויס, סרג' גנאברי
אלפונסו דייויס, סרג' גנאברי | AFP

מאמן באיירן מינכן לאחר ההפסד ללברקוזן, שאיפשר למוליכה לברוח לשבע נקודות הפרש בפסגה: "אם השחקנים לא הבינו, באליפות זוכים עם משחק הגנה טוב"

(גודל טקסט)
פטר בוס אולי זכה לכינוי "לוזר", אחרי שגם אם להוציא את חצי העונה שלו במכבי תל אביב נחל כישרון חרוץ עם דורטמונד, אבל בפגרה האחרונה הוא הגיע כדי להציל את לברקוזן מהתחתית ובמשחקו השני הצליח להדהים 1:3 את באיירן מינכן, שספגה הפסד ראשון ב-2019 וחטפה מכה קשה בקרב על האליפות.


בוס לא רק סייע בעקיפין לאקסית דורטמונד שפיטרה אותו לפני 14 חודשים, אלא גם פגע במעמדו של המאמן ניקו קובאץ' שנמצא במרחק שבע נקודות מהפסגה ובמקום השלישי בלבד, מצב אליו לא רגילים הבווארים בשנים האחרונות. דווקא במחזור שבו גם דורטמונד לא ניצחה, לראשונה העונה ששתיהן מועמדות, באיירן הפסידה וב"בילד" האשימו בקריסה את ג'ושוע קימיך, ניקלאס זולה ומאטס הומלס, שהיו חלשים בהפסד הרביעי העונה בליגה – כמספר כל ההפסדים בעונה שעברה.



4 – #FCBayern have suffered their 4th defeat in the #Bundesliga 2018-19, equalling their total from the previous season. Tristesse. #B04FCBpic.twitter.com/yKsrTBJFXv

— OptaFranz (@OptaFranz) 2 בפברואר 2019


בבאיירן גם חוששים ממצב כשירותו של השוער מנואל נוייר שנפצע וספק גדול אם יוכל לשחק בגביע נגד הרטה ברלין. ניקו קובאץ' אמר בסיום: "אדבר עם השחקנים על הצורך להיות קומפקטיים. אנחנו לא יכולים לנצח בחוץ את לברקוזן אם אנחנו סופגים שלושה שערים. אם עוד לא הבינו, באליפות זוכים כשאתה משחק טוב מאחור וסוגר את ההגנה. הדבר החיובי היחיד היה התיקו של דורטמונד. שבע הפרש הוא לא הפרש קטן, אבל נצטרך להשתמש במשחקים שנותרו לנו כדי לצמצם את הפער. אנחנו לא מרימים ידיים. נמשיך לעבוד קשה. התוצאה לא משקפת. ללברקוזן היו ארבע בעיטות לשער והם ניצלו שלושה מהם".



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי