פאברה: "ננתח למה זה קרה", רויס עלול להחמיץ את טוטנהאם

מרקו רויס
מרקו רויס | Gettyimages

מאמן דורטמונד התייחס להדחה מהגביע הגרמני: "אנחנו לא שם יותר וזה חבל". על הפציעה של הקפטן שהוחלף במחצית: "מקווה שיחזור למשחק בשבת". פיסארו: "חוויתי הרבה משחקים משוגעים בגביע, אבל זה היה משוגע במיוחד"

(גודל טקסט)
האם מדובר רק במעידה או שמשהו קורה לבורוסיה דורטמונד? אחרי שכבר סיימו השבוע ב-1:1 עם איינטרכט פרנקפורט בליגה, השוורצגלבן רשמו אתמול (שלישי) משחק שני ברציפות ללא ניצחון וגם נפרדו מחלום הדאבל כשהודחו כבר בשמינית גמר הגביע הגרמני ידי ורדר ברמן. המשחק הסתיים בתיקו 3:3 מטורף וברמן ניצחה 2:4 בפנדלים ב"זיגנל אידונה פארק".


מאמן דורטמונד לוסיאן פאברה, שאמור להאריך את חוזהו בקבוצה, אמר בסיום: "היה ברור שהולך להיות קשה. חבל שלא הצלחנו למנוע את השיוויון כשהובלנו 2:3. לפעמים טעות של 50 סנטימטר גורמת לשער של היריבה".


פאברה פתח בשער עם אריק אולשגל בן ה-23 שמשחק בדורטמונד ב' ועלה לשחק בגלל ששני השוערים הראשונים של הקבוצה היו חולים ואמר: "הוא היה מופתע ולא היה לו קל לשחק לפתע לעיני 81 אלף צופים, זה דבר שהוא לא רגיל אליו. ההופעה שלו הייתה בסדר. אנחנו מקווים ששני השוערים הראשונים רומן בורקי ומרווין היץ יהיו כשירים למשחק הבא בבונדסליגה בשבת מול הופנהיים. ראיתי כמה דברים חיוביים במשחק וגם הובלנו 1:2 וגם 2:3, אבל זה הגביע ואנחנו לא שם יותר וזה חבל. ננתח את הסיבות למה זה קרה".


Disappointing to be out of the cup after a difficult game tonight

We will pick ourselves up and go again on Saturday

Special thank you to the fans tonight who were with us all the way pic.twitter.com/9p40rNx2V5

— Axel Witsel (@axelwitsel28) 5 בפברואר 2019

בשורה רעה נוספת עבור דורטמונד מגיעה מכיוונו של מרקו רויס, שכבש שער יפה בדקה ה-45, אך הרגיש לאחר מכן כאב בשריר הירך ונאלץ לצאת במחצית. "זה היה טיפשי אם היינו משתפים אותו ומסכנים אותו. אני מקווה שיחזור למשחק בשבת", אמר פאברה.



רויס על הספסל אחרי שהוחלף. יחמיץ את טוטנהאם? (Gettyimages)


חברו הטוב של רויס, מריו גצה, התייחס להדחה: "כבשנו שלושה שערים ב-120 דקות ובאופן כללי זה אמור להספיק, אבל זה היה הפסד מר מאוד. להפסיד בפנדלים זה תמיד דבר מתסכל". החשש של הקבוצה שרויס לא יהיה כשיר לליגת האלופות למשחק נגד טוטנהאם בשבוע הבא.


קלאודיו פיסארו הוותיק, שבגיל 40 כבש את ה-2:2 הדרמטי לזכות ורדר ברמן, אמר בסיום: "חוויתי הרבה משחקים משוגעים בגביע, אבל היום היה משחק משוגע במיוחד. נלחמנו עד הסוף וכבשנו שלושה שערים נגד דורטמונד, שזה יפה מאוד. התכוננתי מצוין למשחק ואני מרגיש טוב מבחינה פיזית. זו תוצאה מדהימה באצטדיון כזה ומול קהל גדול כזה. הגיע לנו לעלות לשלב הבא".  

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי