חאמס: "אני אולי שייך לריאל מדריד, אבל חושב רק על באיירן"

חאמס
חאמס | Gettyimages

הקשר שעתידו לא ברור התייחס בראיון ל"בילד" למצבו ולסיכויים נגד ליברפול: "היתרון שלנו הוא שאנחנו יותר מנוסים", אביו לתקשורת האיטלקית: "יובנטוס יכולה להיות פתרון טוב עבורו"

(גודל טקסט)

עתידו של קשר באיירן מינכן, חאמס רודריגס, לא ממש ברור. הבווארים אליהם הוא מושאל מריאל מדריד טרם החליטו אם לממש עליו את סעיף הרכישה בגובה 42 מיליון יורו, וגם אם יחזור בקיץ לבירת ספרד, לא בטוח שיישאר בסגל לעונה הבאה.

הקולומביאני, בו על פי הדיווחים מעוניינות יובנטוס ופאריס סן ז'רמן, התייחס למצבו בראיון ל"בילד": "יש לי עוד ארבעה חודשים בבאיירן. אני אולי שייך לריאל מדריד, אבל כרגע אני חושב רק על באיירן".

בנוסף לעתידו חאמס רצה לומר לאוהדים שהוא עושה הכל שביכולתו לחזור ליכולת הטובה שלו. "אני מתאמן חזק כל יום. אני צריך להישאר רגוע כדי להיות טוב ולעזור ברגע שנדרש ממני. המאמן ניקו קובאץ' אולי מחליט מתי אני משחק, אבל אני רוצה להיות בכושר טוב ברגע שהוא יצטרך אותי".

השמועות על כך שיש מתח בינו למאמן ניקו קובאץ': "אני לא רואה שום מתח. אנחנו מקצוענים ויש בינינו יחסים רגילים של מאמן ושחקן".

מירוץ האליפות: "אנחנו צריכים להילחם כדי לחזור למקום ראשון. אנחנו באיירן מינכן וחייבים להיות מאוחדים תחת אותה מטרה ואז נראה מה יקרה".


חאמס יאחד כוחות עם רונאלדו בטורינו? (Gettyimages)

המשחק נגד ליברפול בשמינית בגמר האלופות: "יהיה משחק מאוד שקול, אבל לדעתי היתרון שלנו הוא שאנחנו יותר מנוסים מליברפול במפעל. היא ללא ספק קבוצה גדולה, אבל אני מאמין שהסיכויים הם 50 אחוז לכל קבוצה. באיירן תמיד מתעלה על עצמה בסוג כזה של משחקים. אנחנו קבוצה גדולה עם שחקנים גדולים".

אביו של חאמס הגיב על הידיעה שפורסמה אתמול ב"קלצ'ומרקטו", לפיה יובנטוס מעוניינת בקשר, ואמר: "עבור הבן שלי זה יכול להיות פיתרון טוב. הוא חבר טוב של כריסטיאנו רונאלדו, אבל קיבל הרבה הצעות. איך שאני רואה את הכדורגל האיטלקי, זה רעיון טוב ללכת ליובנטוס".
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי