צפו בתקציר: באיירן מינכן נזקקה להארכה כדי לגבור 2:3 על הרטה ברלין

שחקני באיירן מינכן חוגגים
שחקני באיירן מינכן חוגגים | AFP

הברלינאים עלו ליתרון מוקדם משער של מיטלסטאדט (3), אבל צמד של גנאברי (7, 49) הפך, סלקה (67) שלח להארכה וקומאן (98) כבש את שער הניצחון. לייפציג גברה 0:1 על וולפבסורג, שאלקה הביסה את דיסלדורף

(גודל טקסט)

משחקי שמינית גמר הגביע הגרמני נמשכים הערב (רביעי), לייפציג גברה על וולפסבורג 0:1, אוגסבורג ניצחה 0:1 את הולסטיין קיל מליגת המשנה, שאלקה הביסה 1:4 את דיסלדורף (לצפייה בתקציר לחצו כאן). במשחק המרכזי, באיירן מינכן היתה זקוקה להארכה אך לבסוף גברה 2:3 בחוץ על הרטה ברלין.

הרטה ברלין – באיירן מינכן 3:2
באיירן לא אוהבת להגיע לאצטדיון בברלין, בו לא ניצחה כבר שלוש שנים וספגה חמישה שערים בשלושת הביקורים האחרונים שלה בו. גם הפעם זה נפתח לא טוב מבחינתה, כששלוש דקות מהפתיחה מקסימיליאן מיטלסטאדט ניצל טעות בהגנה כדי להעלות את המארחת ליתרון מוקדם. אלופת גרמניה הגיבה מהר, ובדקה השביעית סרג' גנאברי הגיע לריבאונד לאחר התקפה מוצלחת ובעט פנימה את השוויון.

הקשר הגרמני היה גם זה שחתום על הקאמבק, כשעם פתיחת המחצית השנייה בדקה ה-49 קיבל כדור גדול מחאמס רודריגס והעלה את באיירן ל-1:1. הבווארים יכולים לחגוג? לא אם תשאלו את דייבי סלקה, שהשווה (67) לאחר עוד טעות איומה בהגנה של האורחים. הקבוצות הלכו להארכה, אך שם היתה ידה של באיירן על העליונה וקינגסלי קומאן (98) הגיע ראשון לכדור גובה כדי לנגוח מקרוב ולתת לפיינליסטית העונה שעברה את הכרטיס לרבע הגמר.


לייפציג – וולפסבורג 0:1 (לצפייה בתקציר לחצו כאן)

10 דקות מפתיחת המשחק המגן השמאלי לוקאס קלוסטרמן מסר כדור עומק נהדר למתיאוס קוניה שכבש מתוך הרחבה והקפיץ את היציעים ברד בול ארנה עם שער יתרון שהחזיק עד לסיום. לייפציג ממשיכה את העונה המצוינת שלה עם ניצחון שלישי ברציפות בכל המסגרות.

שחקני לייפציג חוגגים (AFP)
שחקני לייפציג חוגגים (AFP)

תוצאות נוספות
הולסטיין קיל – אוגסבורג 1:0

שאלקה – דיסלדורף 1:4

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי