צפו בתקציר: ורדר ברמן התעללה באאוגסבורג עם 0:4

ורדר ברמן מול אאוגסבורג
ורדר ברמן מול אאוגסבורג | Gettyimages

משחק שביעי ברציפות בכל המסגרות ללא הפסד למארחת, שכבשה שלושה שערים ב-29 דקות ושייטה לניצחון. פורטונה דיסלדורף הביסה בביתה 0:3 את שטוטגרט, שסיימה את המשחק בעשרה שחקנים

(גודל טקסט)
אחרי המעידה של בורוסיה דורטמונד והניצחון של באיירן מינכן, המחזור ה-21 בבונדסליגה ננעל הערב (ראשון) עם שני מפגשים. ורדר ברמן, שהעיפה את דורטמונד מהגביע בשבוע שעבר, המשיכה את המומנטום עם 0:4 חלק בבית על אאוגסבורג. במשחק שנעל את המחזור פורטונה דיסלדורף הביסה 0:3 שטוטגרט.


ורדר ברמן – אאוגסבורג 0:4

אחרי הניצחון בדו קרב פנדלים על בורוסיה דורטמונד בגביע הגרמני, ורדר ברמן רשמה משחק שביעי ברציפות ללא הפסד בכל המסגרות ונותרה במרכז הטבלה עם 30 נקודות. אאוגסבורג לעומת זאת נוצחה בפעם הרביעית בחמשת המחזורים האחרונים והיא ככל הנראה תיאבק על חייה בליגה עד המחזור האחרון.


מילוט ראשיצ'ה כבש את השער המהיר ביותר של ורדר ברמן העונה (5), השלים צמד (29) ולאחר מכן נפצע, יוהאנס אגשטיין הוסיף (27) וברמן עלתה ליתרון בן שלושה שערים – הפעם האחרונה שבה היא הובילה בכזה יתרון בשלב כל כך מוקדם, הייתה ב-2010, אז הוליכה 0:3 על האנובר בדקה ה-26. אז זה נגמר ב-1:5, הפעם היא הסתפקה ב-0:4 כאשר קווין מובלד (83) נעץ את המסמר האחרון.




מילוט ראשיצ'ה. צמד ופציעה (Gettyimages)



דיסלדורף – שטוטגרט 0:3 (לחצו כאן לצפייה בתקציר)
העולה החדשה המשיכה לברוח מהתחתית הבוערת אחרי ניצחון ביתי מרשים שהגדיל הפער משטוטגרט מהמקום ה-16, המוביל לשחקני המבחן, לעשר נקודות. קינאן קרמן כבש ראשון לזכות דיסלדורף בדקה ה-34 אוליבר פינק הוותיק הכפיל בדקה ה-49 וחמש דקות לסיום בניטו רמאן הקפיץ באלגנטיות מעל רון-רוברט זיילר קבע את תוצאת המשחק. שטוטגרט לעומת זאת שסיימה את המשחק בעשרה שחקנים אחרי דקות של ניקולאס גונזאלס בתוספת הזמן, רשמה לחובתה שישה משחקים רצופים ללא ניצחון, בהם צברה נקודה אחת בלבד.


שחקני פורטונה דיסלדורף חוגגים (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי