צפו בתקציר: תיקו רביעי ברציפות לפרנקפורט, 1:1 עם מנשנגלדבאך

פטריק הרמן
פטריק הרמן | Gettyimages

קבוצתו של הקינג המשיכה לאכזב עם משחק שני רצוף ללא ניצחון שעלול להרחיק את הפער מהפסגה ל-10 נק'. דני דה קוסטה כבש ראשון (45), דניס זקאריה איזן (82). ניצחון רביעי ברציפות ללברקוזן, 0:2 על דיסלדורף

(גודל טקסט)
המחזור ה-22 של הבונדסליגה נמשך היום (ראשון), עם התיקו 1:1 הביתי בין איינטרכט פרנקפורט לבורוסיה מנשנגלדבאך. בהמשך הערב: לברקוזן תארח את פורטונה דיסלדורף (18:50, שידור ישיר בספורט2).


איינטרכט פרנקפורט – בורוסיה מנשנגלדבאך 1:1
מנשנגלדבאך ממשיכה להתרחק מהצמרת, אחרי שהובכה בביתה עם 3:0 להרטה ברלין, הקבוצה מהמקום השלישי חילצה בדקות הסיום נקודה בקומרצבנק ארנה. המארחים עלו ליתרון בדקה ה-45 משער של דני דה קוסטה שכבש את שערו השני העונה. השוויון הגיע שמונה דקות לסיום כשדניס זקאריה שלח פצצה מחוץ לרחבה שהכניעה את קווין טראפ. איינטרכט פרנקפורט רשמה לזכותה משחק חמישי ברציפות ללא הפסד, אך יצאה עם נקודה אחת בלבד בארבעת המשחקים האחרונים.


We left it late, but @Deniszakaria8's goal keeps the Eagles at arm's length! #DieFohlen#SGEBMG 1-1 pic.twitter.com/O10BQqB229

— Gladbach (@borussia_en) February 17, 2019


באייר לברקוזן – דיסלדורף 0:2 (לצפייה בתקציר)
עם הניצחון הרביעי ברציפות, פטר בוס כבר במקום החמישי ועם סיכוי ממשי להעפיל לליגת האלופות בתום העונה. קאי האברץ (18) היה הראשון לכבוש, ולאון ביילי הוסיף בדקה ה-66 כדי לסגור את הסיפור.


ללברקוזן מצפה כעת שבוע גורלי, כאשר בחמישי היא תפגוש את קרסונדאר בליגה האירופית וביום ראשון תתארח אצל המוליכה דורטמונד ותנסה לנצח אותה לראשונה מאז 2016.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי